Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
armanike schreef:oei, dan zou ik die van jou maar verkopen en een andere kopen, dat is niet goed voor jou en je paard.
Yvie_Juudje schreef:armanike schreef:oei, dan zou ik die van jou maar verkopen en een andere kopen, dat is niet goed voor jou en je paard.
tegen wie heb je dat?
armanike schreef:oei, dan zou ik die van jou maar verkopen en een andere kopen, dat is niet goed voor jou en je paard.
Ik geloof dat mijn zadel saphier is.Ik heb nog niet echt gekeken.
Ursy schreef:armanike schreef:oei, dan zou ik die van jou maar verkopen en een andere kopen, dat is niet goed voor jou en je paard.
Ben ik inderdaad al mee bezig, alleen het valt niet mee om een nieuwe te vinden!
Lunawijffie schreef:Die van mij is nog niet voorbij gekomen....ik rijd me verzorgfries met een Ainsley Vanguard dressuurzadel.
Past goed, zit goed...perfect!!
Lunawijffie schreef:Die van mij is nog niet voorbij gekomen....ik rijd me verzorgfries met een Ainsley Vanguard dressuurzadel.
fionaa schreef:Ik rij met een Knight rider