Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Woestein schreef:Zal even een foto plaatsen...
Ik zelf vind het nog redelijk meevallen qwa groote.
Heb hier ook zat dekjes die full zijn en deze zijn wat betrefd maat kleiner.

. Twee scapa's (beige en blauw), een duurdere (Euroriding?) en nog een paar witte.
?
! Alleen geen cob/dressuur te vinden
misschien daar eens naar gaan kijken.. XjolitaX schreef:Ik denk ook dat een pad misschien wel een oplossing voor je kan zijnmisschien daar eens naar gaan kijken..
.
.
Maar als je dat zou willen doen graag! Dan weet ik iig beetje hoe of wat en kan ik daar altijd eens heen bellen of ze het kunnen opsturen
Wendy15 schreef:ghehe, ik weet wel wie jaMaar als je dat zou willen doen graag! Dan weet ik iig beetje hoe of wat en kan ik daar altijd eens heen bellen of ze het kunnen opsturen
) De kleuren waren van dat felle heldere blauw en groen! Alleen waar je die kan krijgen? Misschien wel in Drunen
Cassi schreef:Ja dat klopt, dat waren de Forest Green en de Blue RibbonHet schiet me ineens te binnen dat de oude zomer? collectie van BR wel in cob dressuur te krijgen is (ik heb die namelijk ook) De kleuren waren van dat felle heldere blauw en groen! Alleen waar je die kan krijgen? Misschien wel in Drunen
(die meer paars is) Dabo schreef:Cassi schreef:Ja dat klopt, dat waren de Forest Green en de Blue RibbonHet schiet me ineens te binnen dat de oude zomer? collectie van BR wel in cob dressuur te krijgen is (ik heb die namelijk ook) De kleuren waren van dat felle heldere blauw en groen! Alleen waar je die kan krijgen? Misschien wel in Drunen
(die meer paars is)
Hou wel van die felle kleurtjes (heb al fel roze *voor m'n stoere ijslandse ruin, haha* en knalgeel)
pukiejj schreef:de nieuwe versie van de anky dekjes die rond lopen aan de vootkant hebben we op de manege ook op ponys liggen daar zijn ze net iets te grooot maar op een grote pony cob dus liggeb ze wel goed mssn kun je die dan proberen

astridastrid schreef:HH heeft ook COB DRESSUUR maat
Vorig jaar op een evenement gekocht
Maar hier in de ruitersportzaak hebben ze die niet
Ook op internet kom ik die eigenlijk nooit tegen, zal eens gaan zoeken!