Zaterdag ga ik naar Drunens ruiterhuis en ik denk dat ik ga kiezen tussen een Eskadron of een (nep) ANKY... Of ze moeten nog iets speciaals hebben liggen natuurlijk..
Ik heb een witte BR event, zit wel een koordje op maar da's ook wit. Is niet super speciaal, maar groot doorgestikt en dat vind ik erg mooi. Heb ook een nep-ankypad, die bevalt me ook wel.
Ik heb nu een witte PK pad, ligt erg mooi. Hiervoor had ik een witte Eurostar met een mooie zwart-gouden bies. Helaas was die verwassen en kon ik hem nergens meer vinden.
Ik heb een Stubben, erg mooi vind ik zelf, want ligt perfect. Ook heb ik een Br event voor de ORUN in het wit, die is ook ok, wat prijsgunstiger maar vind ik zelf ook wat minder chique. Ook heb ik een BR pad, die is echt heel fijn in het wit. Blijft perfect wit en is echt heel fijn spul, makkelijk droog, heel zacht en verend. Maar goed, zonder lussen vind ik dat wat minder geschikt voor de wedstrijden, waarom weet ik eigenlijk niet.
Wij hebben een wit dekje van Grünen met zilveren koordje, blijft heel mooi. een witte Anky pad, maar die gebruiken we eigenlijk nooit een witte fluwelen van Kavalkade met een zwart/witte bies of koord. maar die gebruiken we evenmin. en een witte passier pad... blijft mooi wit, sluit mooi aan, schuift niet, en net iets anders dan anders
Wil je een hele luxe en zeker weten dat jij één van de weinige bent die er mee rond rijdt?
Kijk dan een op www.reitsportszene.de Daar kun je de dekjes zelfs samenstellen. Ik heb bij hen een champagne kleurige met 3 koorden afgebiest gekocht. Kostte me wel € 70,- inclusief verzendkosten. Ze hebben ook goedkopere dekjes volgens de site.
Ik heb het dekje tijdens de WK jonge paarden in Lanaken samengesteld, en na 4 weken wachten werd 'ie thuisbezorgd.
de jouwe is ook mooi, ik heb stad en land afgezocht voor een champagne met minimaal twee kleuren blauw, nergens te vinden. Een witte zou eventueel een redelijk goed alternatief geweest zijn.
Maar ik zal de mijne ook even showen, tussen het donker -en lichtblauwe koord, zit een zilverkleurige. Helaas is dat zeer slecht op de foto te zien.
Helaas heb ik het dekje nog niet gebruikt, dat komt volgend jaar wel, als het te verwachten veulen gespeend is. Ze is momenteel behoorlijk dik en rond aan het worden.
Toevoeging; ik tref zojuist nog een merk aan op het dekje, Anna Scarpati, Italy.
Ik heb eentje van HH van 15 euro. Prima en mooi wit dekje. Goede pasvorm. Verder nog eentje met kwpn-logo. Ik hou niet van dikke dekjes, dus Anky's en overige dikke dekjes vallen allemaal af. En meer dan 15 euro geef ik nooit aan een dekje uit. Ik heb liever 4 voor 60 euro dan eentje van 60 euro.
op mijn bijrijdpaard rijd ik met reclame, maar voor wedstrijden op de manegepaarden heb ik een wit dekje met een soort blauwe burberry rand, en een bontje die eraanvast zit die had ik tweedehands gekocht hiet op bokt voor heel weining geld! en hij is echt nog heel wit en mooi!
Een anky Ik wilde er eerst niks van weten maar nu kan ik niet zonder meer Ze zijn mooi, en funcioneel. Ze nemen echt super zweet op! Haal het dekje van een bezweet paard, en het voelt nog droog aan. Ik gebruik 'm gewoon voor 2 paarden op één wedstrijd Ik heb ook nog 1 witte van divoza met een blauwe rand. Erg goede kwaliteit en nog 1 van equiline met een zilveren bies. Blijft ook super. Over de BR event ben ik niet zo te spreken. Ze kreukelen na een paar wedstrijden en aangezien ik best veel wedstrijden rijd blijft dit gewoon niet mooi.