Maar de neusriem is wel prachtig geworden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harnessmaker schreef:Als je voor het verven het voormalig witte leer licht schuurt met staalwol fijn dan hecht de verf beter....
weer een trick of the trade....
harnessmaker schreef:harnessmaker schreef:Als je voor het verven het voormalig witte leer licht schuurt met staalwol fijn dan hecht de verf beter....
En dan eigenlijk eerst ontvetten voor het verven....
harnessmaker schreef:Als je voor het verven het voormalig witte leer licht schuurt met staalwol fijn dan hecht de verf beter....
Ania schreef:ik durf bijna niet te vragen wat je voor de neusriem hebt betaald en daarna de opknapkosten erbij :{
WowAmigo schreef:Ania schreef:ik durf bijna niet te vragen wat je voor de neusriem hebt betaald en daarna de opknapkosten erbij :{
Ik durf het bijjjjjna niet te zeggen maar het was 50 euro excl.![]()
De verf was een aangebroken potje van de schoenmaker, kreeg ik gratis mee, het nieuwe sperriempje van IR kostte 3,75 en het "repareren van de reparatie" door harnessmaker kostte 170 euro.
(Maar daarvoor heeft ie dan wel gratis mijn zadel verbreed, opgevuld en er een nieuwe singelstoot aan gezet)
Boyke_Candy schreef:Wow dat is niet niks! Al met al ben je toch al zo'n 225 euro kwijt!
WowAmigo schreef:Boyke_Candy schreef:Wow dat is niet niks! Al met al ben je toch al zo'n 225 euro kwijt!
Ehm, dat was een grapje...
Ik heb mijn zadel laten vermaken door Harnessmaker en die heeft als service mijn neusriem weer opgeknapt! (en nog bedankt he en tot dinsdag)
larixfire schreef:Dat sperriemje op de foto is geen sperriempje maar een spoorriempje !!!!!!! want ik heb precies dezelfde spoorriempjes. Echt aso hoor.