Leren (spring)teugels met stops, dan kan ik goed zien of ik beide teugels even lang heb. Stoffen springteugels vind ik ook wel goed maar deze bevallen beter
Ik heb dressuurteugels van Lemetex met antislip. Rijden erg lekker zijn heel soepel
Komt me bekend voor die Lemetex, volgens mij heb ik die teugels ook! Bij mij is het vaak wel een ramp om fijne, lange teugels te vinden! Ik heb een aardig groot paard (176) En de teugels die je bij hoofdstellen krijgt (heb net een kieffer hoofdstel nieuw gekocht) die zijn veel te kort!!!!!! GRRRR.... Maar aan mijn nieuwe hoofdstel heb ik dus de teugels van mijn 'oude' hoofdstel.. Volgens mij die van lemetex.
ik heb nu springteugels die zijn wel fijn. gladde dressuurteugels vind ik niks. ik heb zelf ook dressuurteugels maar dan met rubber aan de binnenkant die zijn ook wel fijn. maar aan het begin nog een beetje stijf enzo.
ik vind bij het springen en buiten rijden die springteugels toch wel fijner, en met dressuuren gewoon glad lederen ( niet van die hele brede , maar gewoon smalle)
Heb maandag gereden met dressuurteugels, in de stromende regen, en had geen handschoentjes aan. Spekglad die dingen, na elk rondje kon ik mijn teugels weer 10 centimeter korter pakken. Geen succes.
De leren teugels met rubber aan de binnenzijde van harry's horse... heerlijke teugels en zien er ook nog eesn prima uit Ook hebben ze btw een blinde sluiting... en dat allemaal voor €15,-
Mn eventingteugels! Alleen krijg ik die niet meer van m'n bit af Maar dat hoeft ook niet. Bij m'n stang en trens heb ik dressuurteugels die aan de binnenkant bekleed zijn met rubber, die zijn ook super! En aan de stang een heel dun dressuurteugeltje, ook heel fijn