jesse_rulez schreef:Misschien zou een tonglepel kunnen helpen?
ze zei in haar eerste post al dat ze dat al geprobeerd had geloof ik....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesse_rulez schreef:Misschien zou een tonglepel kunnen helpen?
marieke1 schreef:Nee, aan het zadel kan het niet liggen, dat ligt echt perfect. Het paard waar het om gaat is 6 jaar en heeft hiervoor nooit zijn tong over het bit gegooid... De tandarts is enkele weken geleden geweest omdat wij inderdaad ook dachten dat het probleem bij zijn tanden lag. Helaas is er na het tandartsbezoek niets veranderd. Ik las net verschillende reacties die spraken over een "tongboog." Het zegt me niets, jullie bedoelen niet gewoon een lepel? Ik ben wel benieuwd naar het Myler bit, ik denk dat we daar eens naar gaan kijken. Bedankt voor de reacties!
Marieke.
Yvonnelind schreef:Waarom bitloos??
Als een paard volgens jouw pijn heeft in de rug, dan helpt bitloos ook niet, of wel dan? Dat heet symptoom bestrijding.
Yvonnelind schreef:Misschien is het ook wel gewoon een rijtechnisch probleem. Als TS zegt dat ze 100 % zeker weet dat het zadel goed past, dan geloof ik dat wel.
Yvonnelind schreef:Als je serieus wedstrijden wilt rijden is bitloos geen optie.
Misschien heeft TS die ambitie niet, dan zou het kunnen natuurlijk, al blijf ik erbij dat dat het probleem niet oplost. Je gaat het hoogstens uit de weg...