Dat is nog zwaarder dan zo'n dekje.
Misschien wast ze je beddengoed wel helemaal niet.
Gaat de wasmachine kapot.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flyinglady schreef:Wast jouw moeder het beddengoed zeker ook altijd met de hand ?![]()
Gaat de wasmachine kapot.
Naaltje schreef:flyinglady schreef:Wast jouw moeder het beddengoed zeker ook altijd met de hand ?![]()
Gaat de wasmachine kapot.beddengoed wordt wel gedaan, de ''dekbed'' zelf niet, want dat kan ook niet volgens haar zegmaar
dat was het argument gister ''je stopt er toch ook geen dekbed in?''
maar onze ''trommel'' kan maar tot 4kg aan, misschien dat daar ook wat in zit?
flyinglady schreef:Naaltje schreef:beddengoed wordt wel gedaan, de ''dekbed'' zelf niet, want dat kan ook niet volgens haar zegmaar
dat was het argument gister ''je stopt er toch ook geen dekbed in?''
maar onze ''trommel'' kan maar tot 4kg aan, misschien dat daar ook wat in zit?
Als jouw dekje zwaarder weegt dan 4 kg.
Mag je wel oppassen dat je paard geen hernia krijg.
angy schreef:Laat je moeder even meelezen in je topic, kan ze zien dat het allemaal reuze meevalt om een zadeldekje te wassen.Ook ik knal ze in de wasmachine en het eerste dekje moet er nog raar uitkomen. En de wasmachine doet wat het moet doen, wassen en dat al 10 jaar... En anders succes met de hand wassen.
angy schreef:Laat je moeder even meelezen in je topic, kan ze zien dat het allemaal reuze meevalt om een zadeldekje te wassen.Ook ik knal ze in de wasmachine en het eerste dekje moet er nog raar uitkomen. En de wasmachine doet wat het moet doen, wassen en dat al 10 jaar... En anders succes met de hand wassen.
flyinglady schreef:
Mijn wasmachine is wel 15 jaar meegegaan.
Tot ik er een paardendekje in deed.
Oeps laat dit je moeder maar niet lezen.
Naaltje schreef:hoe maak ik dat mijn mama duidelijk...Ik moet hem deze keer zowiso met de hand wassen, kan dat met wat biotex? pfff... wat een gedoe
silvana schreef:jaIs het dat dekje uit je profiel?
Naaltje schreef:@naresha: die emmer biotex was niet gelukt, want het dekje past met geen mogelijkheid in een emmeren die wasmachine al helemaal niet, want dat mag niet van mijn moeder...
dekje is nu bijna droog, er zitten nog wat haren op, maar hij glanst wel weer