Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikki160287 schreef:LiSSy schreef:ik heb laatst een heeeeeeeeeeele mooie donkerbruine van BR gekocht.
zal even kijken of die duidelijk op een van de foto's staat die vandaag genomen zijn tijdens oefenspringen.
Graag! Ben wel benieuwd, vind hun hoofdstellen namelijk wel van een fijne kwaliteit!
#Ymke# schreef:ik heb een hoofdstel van dobert, met hele brede aansnoerneusriem. Hoofdstel is superzacht! Ik heb er ook een bling frontriem bij besteld, dus straks is ie helemaal af.
De hoofdstellen van imperial riding zijn ook superfijn, en net wat betaalbaarder.
Nouvel schreef:Besteld bij Mr. Ed...![]()
Via een lange zoektocht en overal informeren...
Ik had 'm een keer ergens op een beurs of concours gezien en toen vond ik 'm al onwijs gaaf, maar te duur...![]()
Maar daarna had ik er zo'n spijt van dat ik 'm niet had gekocht dat ik het hele internet af ben gaan spitten of 'ie ergens te koop was...![]()
Ik zag trouwens pas dat 'ie hier ook te koop is:
http://www.ruiterhuishelden.nl/
en nog voor minder ook...
Aimee schreef:Oeps sorry![]()
Het is een mooi hoofdstel, neusriem lijkt ook mooi breed. Ik vind zelf alleen saumursluitingen mooier
#Ymke# schreef:even een foto van mijn hoofdstel, er komt dus nog een gave bling frontriem aan die heel mooi hangt (met over de gehele lengte/breedte ontelbaar steentjes).
ladypaard schreef:heb gewoon die van pagony, gekocht bij de Welkoop![]()
hoefde niet zo'n dure,