Biancaa schreef:Dan heb je dus niet goed gekeken.Ik heb ook zo'n barefoot singel, maar ik heb nog geen elastiek gezien (of ik heb nietgoed gekeken)

Hier zit het elastiek:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biancaa schreef:Dan heb je dus niet goed gekeken.Ik heb ook zo'n barefoot singel, maar ik heb nog geen elastiek gezien (of ik heb nietgoed gekeken)
Berdien schreef:Mmm ik vind de BF niet zo, het elastiek trekt de singel best wel krom, waardoor hij rimpelt. En een rimpelige singel met een paard met singelnijd..gaat niet helemaal fijn. 's Zomers is hij wel heel fijn, heb nou een uberdikke en zachte Kieffer, maar die zweet ze nou al helemaal door
![]()
Ook is ze 's zomers niet zo gevoelig op 'r buik, en zit al dat haar niet in de weg
Berdien schreef:Zou goed kunnen hoor, hij is onderhand al twee jaar oud.
Pinnetje van de singel is echter afgebroken, dus heb nou een nieuwe gekregen van BF. Zien of die dat ook doet. Maar goed, de Kieffer heeft zeg maar zo'n flapje onder de gespen, dus dan heb je minder kans op lang buikhaar tussen de gespen.
Lang buikhaar tussen de gespen = een lel te pakken
Lang buikhaar heeeel voorzichtig aan de kant doen om aan te singelen = een lel te pakkenVandaar de Kieffer hahaha.