Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verder ga ik in t donker eigelijk niet uit, als het moet neem ik de lichtjes van mn fiets die ik op mn jas kan maken en achter in de staart of aan het zadel, er gaat zo'n reflectiebandjes om de staart en over de peesbeschermers,das wel voldoende

Karin schreef:Jaffel schreef:Tip: bij de Action verkopen ze de ledbandjes en de lampje(rood/wit). € 2,- per 2 verpakt.
Bij jouw Action nog wel? Hier niet meer, toevallig heb ik daarover net een maand geleden een topic geplaatst: viewtopic.php?f=120&t=677401&hilit=
En die van mij hebben alleen rode LED-jes, geen witte.
Renske_fjord schreef:Zijn er mensen die wel echt savonds gaan rijden over de weg/buitenrit? Ziet je paard dan wel genoeg?
Ik heb het alleen voor als het schemerig is. Zo tegen 4 uur kan het al wel donker worden in de winter. dus als ik dan terug kom van de buitenrit, is het wel handig.
Zeker omdat we vlakbij industrieterrein moerdijk zitten, waar het altijd ontzettend druk is, wij hebben hier dus ook redelijk veel vrachtverkeer onderweg... Renske_fjord schreef:Zijn er mensen die wel echt savonds gaan rijden over de weg/buitenrit? Ziet je paard dan wel genoeg?
Ik heb het alleen voor als het schemerig is. Zo tegen 4 uur kan het al wel donker worden in de winter. dus als ik dan terug kom van de buitenrit, is het wel handig.