Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XchantjuhX schreef:Gaat denk ik niet om de naam... Kieffer maakt namelijk hele betaalbare hoofdstel onderdelen, en van goede kwaliteit
XchantjuhX schreef:Gaat denk ik niet om de naam... Kieffer maakt namelijk hele betaalbare hoofdstel onderdelen, en van goede kwaliteit
JoAnn schreef:Wel, ik ben niet echt zo'n fan van "nieuwe" en "allesoplossende" therapieën. Maar ik heb ooit bij een echte topruiter "gewerkt", en daar stond een merrie waarbij echt soms een steekje los was. Haar deur was bijvoorbeeld vervangen door een rubberen flap want anders sloeg ze die gewoon stuk. Dat dier had aan haar halster een soort van frontriempje met een magneetje. Op een dag waren we haar halster kwijt, en ik kan je garanderen dat ze die dag nog minder te genieten was dan anders.
Hoe en waarom het zou werken weet ik niet, en het dier waar ik het over heb kan gerust toevallig na het terugvinden van het halster rustig geworden zijn (ik ben niet zo snel overtuigd, 1 zwaluw maakt nog geen lente) maar denk ook niet dat het echt kwaad kan (misschien zijn stralen van je mobieltje wel schadelijker). Mooi zijn ze wel, die frontriemen, maar goed...
kitjuh schreef:Aangezien ik een bitloos bruin hoofdstel heb hoef ik niet perse de frontriem. Ik vind de armbanden juist heel erg leuk! zijn die ook los te verkrijgen weet iemand wat ze kosten?
Jodievanmij schreef:kitjuh schreef:Aangezien ik een bitloos bruin hoofdstel heb hoef ik niet perse de frontriem. Ik vind de armbanden juist heel erg leuk! zijn die ook los te verkrijgen weet iemand wat ze kosten?
De frontriemen los kosten € 49,95 per stuk.