Wie al ervaring met de kieffer frontriem met magneetdeeltjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Wie al ervaring met de kieffer frontriem met magneetdeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:10

Gaat denk ik niet om de naam... Kieffer maakt namelijk hele betaalbare hoofdstel onderdelen, en van goede kwaliteit Knipoog

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 20:21

XchantjuhX schreef:
Gaat denk ik niet om de naam... Kieffer maakt namelijk hele betaalbare hoofdstel onderdelen, en van goede kwaliteit Knipoog

Dacht zoals ik in eerdere post vermeld had dat ze 49,95 of 59,95 kosten maar kan er zo 10 naast zitten. Zal morgen eens naar de winkel hier gaan even kijken hoe duur ze zijn en of er een duidelijke beschrijving over is die plaats ik hier dan wel.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 23:05

magneettherapie is de nieuwste rage tegewoordig volgens mij. Wij krijgen echt geregeld reclame met armbanden en kettingen, ringen, horloges en weet ik veel wat, met magneetjes. Die ketting van tell sell is ook met magneetjes. Schijnbaar is dat erg goed voor het lichaam, maar ik ken er verder niets van. Tegewoordig moet dat natuurlijk ook op onze dieren getest worden...
Het moge duidelijk zijn dat ik een tegenstander eerste klas ben.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:50

hihi moet je er maar niet je bankpas tegenaan houden Nagelbijten / Gniffelen
Is dit dus een soort biostabil voor paarden?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 21:59

juist, die bedoelde ik, de biostabiel, Welshcobfan!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:14

Wel, ik ben niet echt zo'n fan van "nieuwe" en "allesoplossende" therapieën. Maar ik heb ooit bij een echte topruiter "gewerkt", en daar stond een merrie waarbij echt soms een steekje los was. Haar deur was bijvoorbeeld vervangen door een rubberen flap want anders sloeg ze die gewoon stuk. Dat dier had aan haar halster een soort van frontriempje met een magneetje. Op een dag waren we haar halster kwijt, en ik kan je garanderen dat ze die dag nog minder te genieten was dan anders.

Hoe en waarom het zou werken weet ik niet, en het dier waar ik het over heb kan gerust toevallig na het terugvinden van het halster rustig geworden zijn (ik ben niet zo snel overtuigd, 1 zwaluw maakt nog geen lente) maar denk ook niet dat het echt kwaad kan (misschien zijn stralen van je mobieltje wel schadelijker). Mooi zijn ze wel, die frontriemen, maar goed...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 08:36

XchantjuhX schreef:

heel betaalbaar?ik vind een frontriem van die prijs aardig hoog hoor......

ik zou zelf zo'n biostabil frontriem niet gebruiken,je weet toch nooit zeker wat voor uitwerking het precies heeft.
mooi zijn ze wel

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:50

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 22:57

Aangezien ik een bitloos bruin hoofdstel heb hoef ik niet perse de frontriem. Ik vind de armbanden juist heel erg leuk! zijn die ook los te verkrijgen weet iemand wat ze kosten?

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:45

JoAnn schreef:
Wel, ik ben niet echt zo'n fan van "nieuwe" en "allesoplossende" therapieën. Maar ik heb ooit bij een echte topruiter "gewerkt", en daar stond een merrie waarbij echt soms een steekje los was. Haar deur was bijvoorbeeld vervangen door een rubberen flap want anders sloeg ze die gewoon stuk. Dat dier had aan haar halster een soort van frontriempje met een magneetje. Op een dag waren we haar halster kwijt, en ik kan je garanderen dat ze die dag nog minder te genieten was dan anders.

Hoe en waarom het zou werken weet ik niet, en het dier waar ik het over heb kan gerust toevallig na het terugvinden van het halster rustig geworden zijn (ik ben niet zo snel overtuigd, 1 zwaluw maakt nog geen lente) maar denk ook niet dat het echt kwaad kan (misschien zijn stralen van je mobieltje wel schadelijker). Mooi zijn ze wel, die frontriemen, maar goed...

hmmm hoorde toch ook ongeveer hetzelfde verhaal
het zou toch een kalmerend effect hebben op hete ,bloederige paarden ..en heb ook met een "topruiter "gepraat die ze heeft en het schijnt echt goed te werken

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 21:47

kitjuh schreef:
Aangezien ik een bitloos bruin hoofdstel heb hoef ik niet perse de frontriem. Ik vind de armbanden juist heel erg leuk! zijn die ook los te verkrijgen weet iemand wat ze kosten?

De frontriemen los kosten € 49,95 per stuk.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:23

Jodievanmij schreef:
kitjuh schreef:

De frontriemen los kosten € 49,95 per stuk.

En dan heb je gelijk dus een armband? is het wel een beetje kwaliteit?

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 22:26

Nee alleen de frontriem in een heel sjiek doosje:P.. De frontriem is van mooie kwaliteit wel echt heel chroom gekleurd zeg maar. Hoe leg ik dat nou uit. Tja, gewoon echt dat heldere silver kleurtje. Denk dat je het echt op het paard moet zien. Vind het alleen jammer dat er in het middelste plaatje zo lomp groot kieffer staat. Dat vind ik dan weer afgezaagd maarja wie ben ik.

Jiss_ca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:32

Nou ja zeg.... wat een gezweef, niks voor mij zo'n ding, ik vind het maar klin klare onzin hoor! Ik kan hem zelf ook wel een magneet omhangen hoor als dat nodig, maar waarvoor zou zoiets nou helpen??
Je betaald je blauw voor iets onnuttigs. maar goed...das mijn mening Knipoog

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:34

pff nou laat dan maar zitten haha, ik ga wel naar de juwelier Knipoog vond alleen de vormgeving zo leuk en mooi