Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Ik kan nergens ontdekken of deze zadels er ook in een brede boom maat zijn. Weet iemand dat?
felicity schreef:Oke dank julie.
Dan zou hij voor mijn paard ook te smal zijn.
JollyJumper schreef:Ik had nog nooit van dit merk gehoord, dus vandaar dat ik hier op Bokt ben gaan zoeken, en volgens mij zijn de meesten er wel erg positief over...
MarchaL schreef:De Anatomica is ook vrij nieuw dus er zullen nog niet zo heel veel mensen met dit zadel rondrijdenIk heb het zadel nu ooksinds 1,5 maand. Bij mijn paard was het overigens hetzelfde verhaal, bus vol zadels van goede merken maar niks paste! De Anatomica lag als enigste als gegoten en hij zat ook nog eens heerlijk!
Ik vind het een erg fijn zadel en mijn houding is er zeker op vooruit gegaan. Mijn paard loopt ook erg fijn onder het zadel, ik ben dus erg blij met mijn keuze!
JollyJumper schreef:En als ik jullie zo hoor, dan kan ik bij het Drunens ruiterhuis ook op een goede service rekenen? Ik heb er nog nooit eerder iets gekocht, maar ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen.
JollyJumper schreef:En als ik jullie zo hoor, dan kan ik bij het Drunens ruiterhuis ook op een goede service rekenen? Ik heb er nog nooit eerder iets gekocht, maar ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen.
PriscaZ schreef:JollyJumper schreef:En als ik jullie zo hoor, dan kan ik bij het Drunens ruiterhuis ook op een goede service rekenen? Ik heb er nog nooit eerder iets gekocht, maar ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen.
Ken trouwens ook wel meer verhalen die wat minder positief zijn...
Citaat:Ken trouwens ook wel meer verhalen die wat minder positief zijn...
Citaat:Zoals mijn verhaal.