Zadels: snap het even niet meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

silas

Re: Zadels: snap het even niet meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:48

flettie schreef:
yarka hier op bokt verkoopt Joy & Harmony-zadels die zijn ontwikkeld voor de bredere paarden (Friezen, Tinkers, etc.) onder ons. Niet zo gek duur ook nog... tenminste vind ik Nagelbijten / Gniffelen
Ze is de laatste 3-4 maanden alleen niet meer op bokt geweest dus kun je haar waarschijnlijk beter bereiken via haar website: http://www.oldehietmoat.nl

super zadel, heb er ook 1 voor silas en hij zit als gegoten!!!! en de prijs valt reuze mee

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:52

De meeste merken dressuurzadels gaan idd wel tot 34 oftewel maat 4 Ja

Zoals de meeste ondertussen wel weten Knipoog heb ik voor Say een Kentaur Artemis en vind deze erg fijn en past als gegoten *LOL* en kwa prijs ook nog leuk Knipoog --> kennis heeft die voor haar ronde tinker in maat 4, dus die hebben ze in ieder geval ook in de maat van de witte boom Knipoog

Succes met zoeken !!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:00

Stubben!! is wel super duur maar gaat zo lang mee kan tegen een stootje en boom is onverwoestbaar!

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:16

Anneke sas zit in oostvoorne en heeft wel aardig verstand van zadels. Maar als ik je goed begrijp wil je geen wintec?

Volgens mij zijn die van kieffer ook wel aardig breed, en ook redelijk goed tweedehands te verkrijgen.
Bij vanderhelm in middelharnis ruilen ze de boom zo voor je om hoor, in iedergeval wel bij mij, scheelt jou weer kosten voor als ie echt niet past, kun je zo weer terug ruilen

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:58

flettie schreef:
yarka hier op bokt verkoopt Joy & Harmony-zadels die zijn ontwikkeld voor de bredere paarden (Friezen, Tinkers, etc.) onder ons. Niet zo gek duur ook nog... tenminste vind ik Nagelbijten / Gniffelen
Ze is de laatste 3-4 maanden alleen niet meer op bokt geweest dus kun je haar waarschijnlijk beter bereiken via haar website: http://www.oldehietmoat.nl

ik heb het zadel (dressuur , joy and harmony met seat improver)tweedehands te koop. Hij is slechts 10 keer gebruikt en echt in nieuwstaat.
500,-