harnessmaker schreef:unamie schreef:vraag het eens aan van Triest
Bij van Triest kan alles......
Bedoel je dat sarcastisch?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harnessmaker schreef:unamie schreef:vraag het eens aan van Triest
Bij van Triest kan alles......
mirkip schreef:Ja dat wil ik ook wel weten eigenlijk
Als ik zoiets moet (waarschijnlijk moet het zadel sowiezo aangepast worden aan mijn dikkie) dan wil ik wel dat het goed gebeurt
Precious20 schreef:Er hebben hier op Bokt tsjans al genoeg negatieve dingen over Van Triest gestaan... Niet over zijn werk, maar over zijn uitspraken... Ik had gedacht dat je die nog wel wist Unamie.
Precious20 schreef:Maar als je als vakkundige zadelmaker zever in pakjes loopt te verkondigen dan ga ik toch twijfelen aan die man hoor...
Precious20 schreef:Als hij werkelijk alles zo zegt als jij laat uitschijnen dan is het imo een grote blaaskaakZo iemand hoef ik niet te ontmoeten, laat staan spreken. Ik heb genoeg onderzocht, nagevraagd en met échte vakmannen gesproken om te weten dat zijn verhaal echt niet kan kloppen.
Maarja, dit is mijn mening en jij hebt de jouwe. Laten we het daar maar op houdenen weer ontopic gaan!
unamie schreef:lijkt me iid verstandig, dat jij ook eens een ontopic reactie plaatst
en dan het liefst 1 waar de topic starter echt iets aan heeft
Precious20 schreef:Het zou ook handig zijn als jij de reacties van dit topic eens doorneemt dan zou je zien dat ik al lang een reactie geplaatst heb.
Bovendien heeft de TS aan de voorbije posts iets gehad, dat blijkt uit de pm
mirkip schreef:Wat is er aan jou zadel gebeurt dat het wel goed ging m.b.t. passen op je paard?