Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loulou schreef:Megamutsj schreef:Ik denk dat dat aan de persoon zelf ligt. Ik vind mezelf namelijk niet echt gedwongen op dat zadel. Mijn zit is wel beter erdoor geworden vind ik. Ik heb wel is op een zadel gezeten waar je echt "in" zat, en dat heb ik bij dit zadel dus niet echt. Vind ik over het algemeen wel beter!
Echt een zadel om je aan te raden, ongeacht te prijs.
tuurlijk is dit per persoon verschillend
ik neem aan dat er ook verschillende modellen anky zadels zijn? dan zal het ook per zadel verschillen.
maar dat anky zadel waar ik op heb gereden zou ik zelf nooit kopen
Citaat:Is het een vierkante lepel (achterkant)? Die hebben alle modellen toch....?
marloezzke schreef:ik heb de mijne na 3 jaar laten vervangen.
waar de singel bevestigd werd waren ze eigenlijk nog goed alleen heeft dit zadel een bevestiging van de riemen in V systeem en dat stukje waar dat bevestigd werd was door gaan slijten.
het bruin worden van zadels komt omdat vrijwel alle zadels van bruin leer gemaakt zijn, voordat een zadel wordt, wordt het zwart geweekt, op die weeking wordt idd bezuinigd helaas.
in de winkel waar ik werk waar we ook beschikken over een zadelmakerij, heb ik het advies gekregen om er niets aan te doen.
mijn zadel heeft overigens alleen verkleurring op het deel van het zitvlak en waar mijn knieen tegen aan liggen, waar mijn onderbeen en bovenbeen op rust zie je geen verkleuring.