telefoonnr aan zadel / hoofdstel: wie heeft dat, en hoe?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vonnie84

Re: telefoonnr aan zadel / hoofdstel: wie heeft dat, en hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 00:13

Je kunt toch ook een soort van klipje maken aan een ringetje aan die hondenpenning. Dus dan hoef je niet steeds dat ringetje los te frunniken.

Zoiets dus:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Vonnie84 op 25-10-06 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 00:13

Heel slim om te doen!
Van die dingen die je bedenkt, en weer vergeet, en achteraf altijd 'stom dat ik dat niet gedaan heb'.

Doen!

Die sleutelhangerlabeltjes gaan ook met regen redelijk lang mee. Zorg dat het papiertje goed past en er helemaal inschuift, dan moet het problemen geven.
Trouwens, het kost geen drol, dus moet sowieso kunnen, al moet je iets vaker vervangen, dan geeft dat nog niet...

Op mijn manege hebben ze die dingen ook, voor de namen bij de hoofdstellen. Die hangen aan het bakstuk, geloof ik. Gaat in elk geval prima.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 07:39

Ik heb twee kokertjes die eigenlijk bedoeld zijn voor aan een katten halsbandje. Één kokertje hangt aan een ring van mijn zadel, het andere aan de gesp van de riem van de martingaal die rond de hals gaat. Er zitten papiertjes in met mijn naam, gsm-nummer en het telefoonnummer van stal.

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 12:17

Gaan die losse kaartjes niet heel erg wapperen? Ik kan me voorstellen dat niet ieder paard blij wordt van geflapper aan zijn hoofdstel of tegen zijn kont.
(Corine, ik herinner me dat niet meer, van lang lang geleden, hihi, zo goed is mijn geheugen niet denk ik Knipoog)

Mirel, goed idee van dat plaatje. Alleen is het plaatje dan recht en moet je de riem er doorheen buigen? Dat is op de site niet zo goed te zien.

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 15:16

Iranda schreef:
Gaan die losse kaartjes niet heel erg wapperen? Ik kan me voorstellen dat niet ieder paard blij wordt van geflapper aan zijn hoofdstel of tegen zijn kont.
(Corine, ik herinner me dat niet meer, van lang lang geleden, hihi, zo goed is mijn geheugen niet denk ik Knipoog)

Mirel, goed idee van dat plaatje. Alleen is het plaatje dan recht en moet je de riem er doorheen buigen? Dat is op de site niet zo goed te zien.

Het plaatje is idd recht, als je het grootste plaatje hebt dan zitten er twee sleuven van ong.1,5 cm. in.
Daar kan je een riempje doorheen rijgen.
Ik heb een westernzadel en heb het plaatje aan het riempje van de fender vast gemaakt.
Aan mijn hoofdstel heb ik niets bevestigd omdat die er waarschijnlijk het eerst af gaat.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 15:43

Ik heb zo'n dingetje wat normaal aan een hondenhalsband zit. Daar zit een papiertje in met naam paard, adres van de stal en mijn telefoonnummer.

Ik moet eigelijk ook nog iets bedenken zodat ik ook zo'n papiertje heb. Voor als ik ineens bewusteloos op de grond lig ofzo. Maar dan moet ik het ergens aan doen wat ik niet vergeet Haha!