Harry Horse kwaliteit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

co2

Re: Harry Horse kwaliteit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 02:41

germie schreef:
Goede kwaliteit.
Helaas worden spullen van HH steeds duurder. Er is nu al een hoofdstel van HH op de markt van 94.50 euro. Dat vind ik dus veel en veel te veel geld.
HH was altijd: betaalbaar en goede kwaliteit.
Ik ben alleen bang dat het ook steeds duurder wordt voor niet meer kwaliteit.
.

Niet helemaal waar wat je hier zegt.
HH heeft oa nieuwe dure hoofstellen te koop van rond de 100 euro, maar het leer is écht van super kwalitiet.
Mijn zus heeft zo'n Gold-line hoofdstel en ik durf te wedden dat de kwaliteit zeker rond die van Kieffer ligt. Echt super goed leer. Het het spreekt natuurlijk voor zich dat beter leer ook meer zal kosten.

Daarnaast heeft HH nog steeds gewoon de goedkopere hoofdstellen te koop van goede kwaliteit, alleen die Goldline serie is gewoon net even beter Knipoog
HH wordt naar mijn idee dus niet duurder, alleen een stuk uitgebreider! Ja Voor ieder wat wils!

Magali_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 13:37

Ik heb een paar dingen van HH en ben er heel tevreden over.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 16:34

Hier nog een. Leuke betaalbare spullen. Ik heb dekjes, strijklappen, peesjes, halsters, touwen en ze bevallen allemaal!!!

livvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 16:51

Mijn zomerdeken van Harry's Horse was na een week al kapot, maar andere dingen die ik van HH heb zijn gewoon van goede kwaliteit (voor de prijs die je betaald natuurlijk Knipoog )

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 16:54

HH heeft leuke spullen, maar ik vind dat ze wel steeds duurder worden en dan moet ik toegeven dat ik dan toch liever een ander merk pak. Net zoals dat halster met al die kleurtjes 30 euro!!! Dan leeg ik er liever 5 euro bij dan heb ik een Anky halster.

Ik vind die Elite dekjes wel mooi blijven in de was, 1 nadeel hebben ze allen wel er blijven zoveel haren aan de onderkant zitten die je er dus met geen mogelijkheid afkrijgt.

Suus_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 16:55

Ik vind het zoals de meeste hier al zeggen goede spullen van HH, kwaliteits prijsverhouding is idd erg goed! Omdat ik geen eigen paard heb vind ik het zonde om super dure spullen te kopen en dan is HH nog erg betaalbaar en goed!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:42

ik vind HH een goed merk, heb er verschillende spullen van en ik ben er erg tevreden over Bloos

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:52

ik vind de kwaliteit wisselend. Zo had ik vroeger een rijbroek waar na een half jaar de stof van begon te scheuren...

Nu heb ik een HH elite dekje, pluist idd wel en er blijven veel haren aan hangen, maar voor de rest een super dekje!
Op stal hebben we ook een deken en die is net weer super goed!

Iemand ervaringen over die suede pads van HH?

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:43

ik vind de dekens minder.

ademen niet goed, en zijn na een aantal seizoenen niet meer goed waterdicht, daarnaast schuurt de voering nogal!

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:47

Ik vind het een heel leuk merk met goede / leuke spullen Knipoog

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:37

Ik vind het ook betaalbare en leuke dingen, ook eens kleurtjes die andere niet hebben Lachen

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:54

HH heeft een goede kwaliteit/prijsverhouding.

Strijklappen: Absoluut niet tevreden, de pasvorm is erg bagger.
Peesbeschermers: Wel fijne peesbeschermers de benen van mijn paard komen er niet zeiknat onderuit. Ik vind ze voor de rest niet zo super vormen naar het been.
Halster: Prima halsters!
Dekens: Ben ik tevreden over, ik heb vele HH dekens.
Zadeldekjes: Opzich wel goede kwaliteit maar ik houd het toch maar bij m'n Anky's. Knipoog

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:38

Ik heb zelf niet veel HH spul, maar wat ik er van hoor is het gezien de prijs wel goede kwaliteit. Ja

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:40

ik heb er zelf behoorlijk wat van, en het bevalt me super eigenlijk. Br heb ik trouwens over het algemeen wel liever

CharlotteCOF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:43

Ik heb zelf het HH puffer pad dekje ( die gestreepte ) en die bevalt mij super maar verder weet ik niks over de kwaliteit van de andere spullen.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:48

marloezzke schreef:
ik vind de dekens minder.

ademen niet goed, en zijn na een aantal seizoenen niet meer goed waterdicht, daarnaast schuurt de voering nogal!

Een aantal seizoenen???? Ik koop iedere winter toch echt een nieuwe deken hoor. En als hij langer meegaat dan laat ik hem in het voorjaar wassen en behandelen zodat hij weer opnieuw waterdicht is.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 11:00

Ik weet nog niet helemaal wat ik van de kwaliteit van HH denken moet. Van het voorjaar heb ik namelijk een rijbroek gekocht, waarvan het stiksel bij de rits al heel snel los liet. Er waren op die plaats ook gaatjes te zien. Toen heb ik de rijbroek terug naar de winkel gebracht en uiteindelijk mocht ik een paar weken later voor het zelfde bedrag een andere rijbroek uitzoeken. Dus wat betreft de service zit het wel goed! Verder heb ik nog een cap bij HH gekocht, waar ik heel tevreden over ben.

Gezien de voorgaande reacties. Heb ik waarschijnlijk gewoonweg pech gehad met mijn rijbroek.

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:10

Ik ben super tevreden met HH. Ja
Alle spullen die ik heb van HH blijven heel erg netjes.

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:19

germie schreef:

Zelf heb ik altijd de dekjes van 15 euro van HH, rvs bitten, de rijbroeken van 35 euro (gaan langer mee dan broeken van 80 euro), en een zweetdeken.
Allemaal goede kwaliteit.

Sluit ik me helemaal bij aan!

CowBoy21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:24

ik vind de kwaliteit super voor de prijs

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:39

Citaat:
Een aantal seizoenen???? Ik koop iedere winter toch echt een nieuwe deken hoor. En als hij langer meegaat dan laat ik hem in het voorjaar wassen en behandelen zodat hij weer opnieuw waterdicht is.

ik werk in een ruitersportzaak en geloof me iedere winter een nieuwe deken kopen, omdat hij niet meer mee kan voor het volgende seizoen is niet normaal hoor.

wij verkopen veel verschillende merken en er zitten er tussen die langer mee gaan dan 1 winter.
ik geef daarom ook liever iets meer uit zodat mijn dekens langer mee gaan.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:50

De spullen die ik heb bevallen mij voor het merendeel prima. Maar door een zomerrijbroek heb door een naad stiksel de binnenkant van mijn knie open gereden. Draag ik dus liever niet meer.
Verder werd mij bij de ruitersportzaak gezegd dat de peesbeschermers klein vielen. Helaas was er op dat moment ook geen gewone zwarte te vinden in de maat die ik nodig had en dus heb ik van een ander merk peesbeschermers gekocht.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 14:12

marloezzke schreef:
Citaat:

ik werk in een ruitersportzaak en geloof me iedere winter een nieuwe deken kopen, omdat hij niet meer mee kan voor het volgende seizoen is niet normaal hoor.

wij verkopen veel verschillende merken en er zitten er tussen die langer mee gaan dan 1 winter.
ik geef daarom ook liever iets meer uit zodat mijn dekens langer mee gaan.

Ja maar na een winter was je ze toch wel lijkt me. Wel zo fris. En dan moet je ze toch echt behandelen om ze weer opnieuw waterdicht te maken.
Ik mag blij zijn als ik een winter met een deken doe. Maar dat ligt aan de tanden van al zijn ponyvriendjes, ze hebben er bij ons op stal een sport van gemaakt elkaars dekens kapot te trekken!

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 14:19

Ik ben erg tevreden over HH.
Heb er dekens, peesjes, dekjes en nog wat spullen ervan.
Goede kwaliteit, en goede pasvorm (behalve de strijkjes dan, maar verder prima)

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 14:24

Qua prijs verhouding is het wel goede kwaliteit.
Toch loop ik niet warm voor het merk.
Had een zadeldekje wat alle kanten opschoof een regendeken die totaal niet paste en een rare vorm had en de peesbeschermers vindt ik ronduit bagger.
De kleding lijn vindt ik dan wel goed.

Ik heb daarom wel spullen van het merk maar mijn paard absoluut niet meer Lachen