Wat is een goed kwaliteit hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Renskeeee

Re: Wat is een goed kwaliteit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 14:56

Ik heb de Kieffer Silverline, bevalt prima en ziet er na 3 jaar ofzo nog steeds super uit! Ja

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:30

Renskeeee schreef:
Ik heb de Kieffer Silverline, bevalt prima en ziet er na 3 jaar ofzo nog steeds super uit! Ja

hetzelfde verhaal Ja

eszy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:24

Wilawander schreef:
Ik zweer bij Chetak. Fijn soepel leer,goed afgewerkt en blijft mooi. Heb er één die ik dagelijks voor longeerwerk gebruik en blijft mooi ondanks een hoop drek (alleen buitenbak) en vocht. Heeft ook nog een zacht onderlegt kopstuk. Hij is donkergrijs. Heb hem van lavitasruitershop. Ze hebben alleen geen full meer, alleen nog enkele in cob maat.

Ja dat merk heb ik ook idd! Ik kon er bij mijn vorige post even niet op komen. Echt een perfect hoofdstel. Ik heb hem al jaren en hij ziet er echt nog als nieuw uit. Ik heb een heel dun hoofdstel, wat super staat op mijn arabier.
Ik heb hem gekocht bij nicole's ruitersport in Den Helder.

SprinT_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:25

kiefer fijn leer is het

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:30

kiefer, dobert, imperial, stubben etc..
ik zie het verschil kwa leer van een duurder en goedkoper hoofdstel heeeeel duidelijk Ja
niet dat goedkope niet goed zijn..maar het verschil vind ik duidelijk aanwezig Ja
ik betaal dan liever wat meer en dat ik super blij ben met mijn hoofdstel dan dat ik over een half jaar een nieuwe moet kopen omdat ik hem niet meer mooi vind, of het leer verschrikkelijk vind Bloos

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:50

Ik had toen ik een hoofdstel kocht niet zo veel geld, het is een pagony van nou 40 euro ofzo?! niet echt veel, heb hem gewoon heeeeel vaak goed ingevet en nu is het leer supersoepel en ben ik blij dat ik zo weinig voor dat hoofdstel heb hoeven uitgeven want ik vind het een super goed ding!

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:28

Imperial heeft hele fijne en niet zo dure hoofdstellen. Kieffer is wel iets duurder, maar ik vind eigenlijk het verschil in kwaliteit niet echt groot. Hkm vind ik echt niet fijn zelf en harrys horse vond ik ook echt niet fijn.
Als je toch wat meer uit zou willen geven zou ik voor stubben of dobert gaan.