Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
0ojannekeo0 schreef:Ik heb een dekje van Imperial Riding. Ik ben er wel tevreden over, rijd er bijna nooit mee dus het word ook niet snel vies, maar de vlekken die er in zitten gaan er redelijk snel weer uit.
Kylan schreef:
HH dekjes bevallen me minder goed, als je ze vaak wast krimpt het randje wat sneller dan de rest van het dekje, waardoor ze heel raar bol gaan staan.
_tarja_ schreef:Ik heb er nu 1 van schockenmohler...weet niet hoe je het schrijftmet een mooie bruie rand erom heen. Ik was had ook altijd problemen dat de dekjes na het wassen er niet meer mooi uit zagen. Ik was mijn dekje nu ook niet iedere keer meer. Tuurlijk zit er weleens een vlek op, maar dat valt echt niemand op!
Maar igg dit dekje vind ik heel fijn....
Ik zet wel even een foto erbij...wel van ver weg, maar hoop dat je een idee hebt..vind het een sjiek dekje:D
Ik heb ook zo'n dekje van BR..op zich hele fijne dekjes....alleen bij mij kreuken ze altijd zow als ze uit de was komen....en strijken gaat best moeilijk..
paardentrut schreef:Na een paar wedstrijden is hij voor gaan omkrullen ( zie de foto)
Het is nu nog veel erger, dit komt denk ik ook daardat hij in de was krimt, en die band die erom zit niet.