Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:'Wrijf het voorwerp in met zuurvrije vaseline.'
Dit lijkt me wel een optie.
Michelle99 schreef:Ik zou vragen stellen bij de ruitersportzak waar je de bit gekocht heb Urielle. Ik heb nu 2 koper bitten en ondanks dat ze soms twee weken achter elkaar niet gebruikt worden en in de stallen hangen, heb ik nog nooit een groene aanslag gezien. Wel heb ik echte sprenger bitten. Kan het zijn dat door een productie fout of een goedkopere na-maak dat jouw bit afgeeft. ???
germie schreef:Alleen als je het niet gebruikt. Vaseline is niet giftig, maar toch lijkt mij het niet zo prettig om een vet bit in de mond bij je paard te leggen. Vaseline gebruik je ook om je schaatsen op te bergen. Het zorgt ervoor dat er geen oxidatie optreedt. Je moet het voor gebruik wel weer verwijderen.
Urielle schreef:Ik zal eens proberen, de NeverDull.
Michelle, ik heb het bitje nu bijna 2 maanden denk ik. Sowieso denken ze volgens mij als ik binnenstap bij de ruitersportzaak hier 'Daar heb je dat Z**kw**f weer' dus om nu zo lang na aankoop nog terug te gaan. Enfin, ik zal het eens voorleggen als ik er weer kom, wat ik er mee moet. Bij wijze van vraag dan.
Enny, ik heb dit paard vanaf het begin met aurigan gereden en die is net zadelmak dus ik weet nog niet wat ik er van vind. Een ander paard merkte ik geen verschil mee toen ik van RVS naar aurigan ging maar die was altijd al fijn in de mond.
Urielle schreef:*schopt nog een keer ivm de groene aanslag*
germie schreef:Als je het er weer afwrijft kan het geen kwaad natuurlijk