Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabo schreef:Is dat er ook een met zo'n leatherfeel achtige bovenkant? Vreemd he, dat sommige zo schuiven, en bij anderen weer niet. Mijne schuift dus niet tijdens het rijden, ligt als een huis. Heb de lusjes er ook al afgehaald
Wat jij zou kunnen doen is de lus, waar je singel doorheen gaat, verplaatsen naar achteren, of smaller maken, door hem achter het voorste stiksel nogmaals dicht te stikken, op 1 of 2cm afstand. (als je niet snapt wat ik bedoel, pm maar even, dan maak ik even een foto van een dekje die ik zo heb gedaan)
Ronnie26 schreef:
Was dit bericht nou voor mij bedoelt?
Dabo schreef:janinetjjj schreef:Dat had ik al verwacht met die pads, de pufferpads van HH waren goed, maar deze zijn gewoon te dun, en er zit geen vorm aan helaas, de kleurtjes zijn namelijk erg leuk, vooral peach!
Te dun? Geen vorm?? uhm.. het zijn echt geen dunne pads, en er zit juis veel vorm in! Die van Anky.. DAAR zit geen vorm in!
Hier een foto van de peach-pad op mijn paardje:
Dabo schreef:Is dat er ook een met zo'n leatherfeel achtige bovenkant? Vreemd he, dat sommige zo schuiven, en bij anderen weer niet. Mijne schuift dus niet tijdens het rijden, ligt als een huis. Heb de lusjes er ook al afgehaald
Wat jij zou kunnen doen is de lus, waar je singel doorheen gaat, verplaatsen naar achteren, of smaller maken, door hem achter het voorste stiksel nogmaals dicht te stikken, op 1 of 2cm afstand. (als je niet snapt wat ik bedoel, pm maar even, dan maak ik even een foto van een dekje die ik zo heb gedaan)
Ronnie26 schreef:Even onder de naaimachine! 10 tellen werkOehh hoe zou ik dat moeten doen? Ik ben niet zo creatief met naalden enzo![]()
arans schreef:Heb jij niet goed gelezen...ik laat altijd iemand hangen als ik op stijg. miss een idee?