Ik denk eerder dat het lijkt dat er veel mensen het terug moeten brengen omdat al die mensen zich verzamelen in dit topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:OemmiejO schreef:dat is idd wel top zeg.![]()
Hoort eigenlijk ook wel vind ik, maar helaas doet niet elk bedrijf dat..![]()
Het eerste aanspreekpunt is niet Anky, maar de winkel waar je je spullen gekocht hebt. En die doen soms onterecht moeilijk. Elk artikel heeft een verwachte levensduur, en voldoet het artikel daaraan niet, dan ga je terug naar waar je het gekocht hebt. De fabrikant heeft hier niets mee te maken. Dus een winkelier die zegt dat je naar de fabrikant moet is fout.
Naar een bepaalde winkel ga ik niet meer omdat ze moeilijk deden over een rijbroek die ging pluizen en toen werd mij verteld dat het kwam door het stro tillen (ja, ik til de pakken stro tussen m'n benen en onder m'n kont). NA heel veel gezeur werd er iets aan gedaan, maar ik ben maanden m'n broek kwijtgeweeest en na een week waren de pluizen terug. Ik kom daar dus niet weer. Ik heb toen heel duidelijk gemaakt dat zij er wat aan moesten doen. En toen ik zo luid ging praten dat alle klanten in de winkel mee konden genieten wilden ze uberhaupt pas iets er aan doen. Dat is dus geen service.
yousra schreef:Beter toch!
Valt me wel op dat heel veel mensen problemen hadden met Ankyspullen.
Alane schreef:Ik heb er ook wel eens eentje die wat stug aan voelt als ie een poos heeft gelegen, maar de lemon was echt net een papierenzak en maakte ook zo'n geluid.
Menino schreef:ik heb ook redelijk veel ANKY kleding, en het bevalt allemaal prima, nog niets terug hoeven brengen...
Ik denk eerder dat het lijkt dat er veel mensen het terug moeten brengen omdat al die mensen zich verzamelen in dit topic
lonnie schreef:hebben jullie dan van alles de bon nog? als ik iets koop dan gooi ik die meestal weg. heb daar sosm wel spiojt van, heb een paar maanden terug nieuwe petrie anky laarzen gekocht die nu al erg slijten aan e binnenkant. hoorde al van meer mensen dat die ermee terug zijn gegaan. maar ik kan toch nooit meer bewijzen dat ik ze bij die bepaalde winkel heb gekocht en nog niet zo lang geleden?
lonnie schreef:ok, maar stel er gebeurt zoiets als bovenstaande met mijn ankypads, dan kan ik gewoon naar een willekeurig verkoopppunt daarvan gaan zonder bon?
lonnie schreef:ok, maar stel er gebeurt zoiets als bovenstaande met mijn ankypads, dan kan ik gewoon naar een willekeurig verkoopppunt daarvan gaan zonder bon?