Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Een kunststof zadel van Kieffer.....
Dit is voor mij het bewijs dat het geen zadelmakers (meer) zijn, maar zadelverkopers... Weet zeker dat geen enkel gerenommeerd zadelmerk zich ooit aan kunststof waagt...
Maar, voor een ieder die hem mooi vind, het is niet mijn smaak, maar dat er markt voor is, weet ik zeker.
Schimmelig schreef:Leer op leer? Dan zul je er een leren dekje tussen moeten gooien
Ik wil overgens een leren dekje
Die krengen zijn alleen heel duur, dus misschien ga ik ze binnenkort zelf snijden
Bitch schreef:Een kunststof zadel van Kieffer.....
Dit is voor mij het bewijs dat het geen zadelmakers (meer) zijn, maar zadelverkopers... Weet zeker dat geen enkel gerenommeerd zadelmerk zich ooit aan kunststof waagt...
Maar, voor een ieder die hem mooi vind, het is niet mijn smaak, maar dat er markt voor is, weet ik zeker.
Precious20 schreef:Bitch schreef:Een kunststof zadel van Kieffer.....
Volledig mee akkoord!
Ik vind het een beetje jammer dat Kieffer zo commercieel geworden is. Echt overal vind je de naam Kieffer op. En dit komt de kwaliteit vast niet ten goede. Ik heb zelf ook ooit een Kieffer gehad, maarnooit meer.
Verder vind ik kunststof maar niks. Ik heb veel liever een leren zadel. Maar goed, dat is natuurlijk ieder zijn ding.
Precious20 schreef:Bitch schreef:Een kunststof zadel van Kieffer.....
Volledig mee akkoord!
Ik vind het een beetje jammer dat Kieffer zo commercieel geworden is. Echt overal vind je de naam Kieffer op. En dit komt de kwaliteit vast niet ten goede. Ik heb zelf ook ooit een Kieffer gehad, maarnooit meer.
Verder vind ik kunststof maar niks. Ik heb veel liever een leren zadel. Maar goed, dat is natuurlijk ieder zijn ding.
passiejj schreef:dus je koopt voor een paard in de groei een zadel van 1500 euro
_Anke_ schreef:passiejj schreef:dus je koopt voor een paard in de groei een zadel van 1500 euroMijn kieffer is trouwens duurder