Mooi speciaal S&T Hoofdstel??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dani001

Re: Mooi speciaal S&T Hoofdstel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:22

Ik heb er eentje van Kieffer, ongeveer zelfde model als de eerste foto bovenaan, met brede neusriem en Bonfire Sluiting. Is er eentje van die Duitse amazone *komt effe niet meer op haar naam*. Zit wel aan de neusriem aan de zijkanten een gouden lijn en door de frontriem een gouden lijn. Is volledig zwart, met gouden gespen.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:34

Ik denk dat jij de Ulla Salzgeber van Kieffer bedoelt....

Persoonlijk vind ik een gesp boven op het hoofd ook mooier maar aangezien ik mijn hoofdstellen bij meerdere paarden gebruik en de paarden regelmatig verkocht worden, gemiddeld elk jaar een, vind ik het makkelijker om te verstellen aan de zijkant. Als het paard het hoofdstel om heeft en hij is nogal groot kom ik niet makkelijk bij de gesp boven op het hoofd. Ik heb dus voor mij persoonlijk gezocht naar mooi en functioneel en toen kwam ik bij deze uit

Ik houdt niet van wit onderlegt, ik vind dat het zo af steekt maar dat is natuurlijk weer persoonlijk, een ander vindt creme onderlegt weer niet mooi.

Dani001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:40

Juist!!! Ulla Salzgeber, inderdaad ja Bloos Haha! Dat is ze, wist dat t Ulla nog iets was, en iets met zout in het duits of zoiets, maar ik kon er echt ff niet meer opkomen... Dank je wel!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:02

Ik heb nu een bruin Passier stang en trens hoofdstel met bling bling frontriem van dobert, hier een foto:

Afbeelding

Alleen hebben we het hoofdstel hier gebruikt als showhoofdstel, sorry geen betere foto

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:08

Wow, die is ook gaaf, heb je er ook bruin zadel bij?? Ik wil ook graag op bruin over maar vind het zo zonde dat je dan weer met zwarte laarzen moet rijden.....

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:09

Jeps heb ook een bruin zadel van Passier. Precies dezelfde kleur. Met zwarte laarzen is het juist heel mooi,je krijgt ook hele leuke reactie's op wedstrijd!
*gaat zoeken naar foto*

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:14

Jouw hoofdstel heb ik al eerder bewonderd, súper mooi! Vind bruin zowiezo geweldig, als ik ooit een vos onder m'n kont heb komt er bruin tuig *LOL*!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:17

hihi thanks, heb hier ook wel lang voor moeten sparen hoor Bloos

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:21

Ik wil graag een foto van jou op concours zien, als je hem hebt gevonden, ik rijd nu een vos, en er staat nog een 3 en 1 jarige vos, ik zit er dus nog ff aan vast dus bruin is het overwegen waard voor mij..... Ik zit stiekum te hopen dan de KNHS bruine laarzen ooit toestaat op concours.....

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:25

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

copyright,sjoert

let niet op het rijtechnische aub