Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaike schreef:Dat gedoe van: dan heb ik een stillere beenligging ed, is dat geen gebrek van je eigen kunnen camoufleren?
Yvonniej schreef:Jaike schreef:Dat gedoe van: dan heb ik een stillere beenligging ed, is dat geen gebrek van je eigen kunnen camoufleren?
Als je geen goed houding hebt kun je dat echt niet verbergen met de beugels onder het zweetblad. Maar voor sommigen rijd het gewoon fijner. Ik kan met beide evengoed rijden. Alleen vind ik eronder lekkerder zitten omdat je dan geen riemen voeld.
Jasmijn schreef:Ik heb mijn beugelriemen bovenlangs. Mijn paard wil nog wel eens een draai van 180 graden draaien en als ik mijn beugels onderlangs heb, denk ik niet dat ik dat uitzit, dan raak ik mijn beugels kwijt.
Jasmijn schreef:En wat minstens zo belangrijk is: Volgens mijn zadelaker vervalt de garantie op de boom, als je de beugels onder het zweetblad doet!!!!
hafgirl15 schreef:mijn voorkeur gaat naar onder het zadel, maar door de extra zweetbladsingel lukt dat niet bij m'n eigen.
Roelke_ schreef:hafgirl15 schreef:mijn voorkeur gaat naar onder het zadel, maar door de extra zweetbladsingel lukt dat niet bij m'n eigen.
Zelfde hier.
Heb ze wel een tijdje onderlangs gedaan maar dat was echt niks met zo'n extra singel.
Fredt schreef:Jaike; lijkt me een beetje raar dat de garantie op de boom vervalt als je de beugelriemen onder je zweetblad hebt. Je hebt ze toch gewoon aan het daarvoor bestemde haakje zitten?
Ik heb ze trouwens onder, omdat mijn zadel dan mooi blijft. En omdat ik het prettiger vind zitten.
KarinvdM schreef:Mork schreef:Kijk maar naar al die dressuurruiters die hebben hun beugelriemen ook onder het zweetblad
Is dat zo???
Ik heb de beugelriemen bovenlangs.
Onderlangs vind ik niet prettig, ik ben niet zo groot en ik heb dan maar weinig bewegingsvrijheid.