ik zag ze toevallig deze week bij het Drunens Ruiterhuis liggen en vroeg me al af wie er zon dergelijk afzichtelijk ding op z'n paard zou leggen....
Liezel1 schreef:ik zag ze toevallig deze week bij het Drunens Ruiterhuis liggen en vroeg me al af wie er zon dergelijk afzichtelijk ding op z'n paard zou leggen.... Ik dus
Ik heb de rode met bijpassende bandages, op een donkerbruin (echt tegen zwart aan) paard en het staat erg mooi
Ik heb hem ook gezien bij verhoeven in Bakel is alleen beetje ver weg voor je dat is toch die met de vlinders..??? dies wel leuk maar ik heb echt al te veel dekjes
viewtopic.php?f=1&t=645121&hilit=&start=0Heb ze inderdaad ook al bij Ooteman gezien.... niet echt mijn smaak zeg maar *lag helemaal dubbel met een stalgenoot daarzo
Hee, dus je hebt er ook één! Welke kleur heb je genomen?Grappig de reacties op dit topic. Of je kunt ze wel waarderen òf je vind ze vreselijk!
Ja! De zwarte Helemaal mijn stijl Ja, zeg dat wel, een tussenweg lijkt er niet te zijn. De meeste mensen die hem zien vinden hem wel verschrikkelijk
Maar gelukkig moet je doen wat je zelf leuk vind hihiEn de vraag was waar ze te koop waren.En niet of ze glad en lelijk zijn hihihiIk hou ook wel van dingen die anders zijn dan anders.