hebben jullie speciaal setje voor op wedstrijd??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Re: hebben jullie speciaal setje voor op wedstrijd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:38

Ik heb een navy setje voor op de trailer/wedstrijd, navy transport beschermers en een navy/wit geruite zomerdeken Lachen

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:12

Niet echt. Maar wat ik 'normaal' opheb, past allemaal wel bij elkaar. Lachen
Ik wil nog wel nieuwe. Ja

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:52

_Diesel schreef:
jep, erg he? Wij hebben een zwart zweetdeken met zilveren bies, een zwart halster met zilveren bies en bijpassend halstertouw, en zwarte transportbeschermers en een zwarte staartbeschermer. Op de transportbeschermers worden misschien nog zilveren biesjes gezet.

Ikzelf start in het wit/zwart, ook met een wit dekje met zwarte bies enzo. Verder gewoon witte broek, zwart jasje, cap laarzen. Daarbij een wit onderlegde aansnoerneusriem en een frontriem met witte swarovski.

Verona (eigenaresse) start in het gebroken wit en zwart. Zij rijd dus ook gewoon met een zwarte neusriem, omdat de witte er niet bij staat... Bloos

Een heel gedoe dus als je allebei wedstrijd hebt; dekje, hoofdstel, alles moet verwisseld worden...

En ik start dus gebroken wit, zwart, zilver, compleet ook met swarovski wave, dus een andere dan Suus... Bloos

Foto van Rox voordat ze de trailer opgaat (t halster komt alleen niet zo goed uit, maar heeft dus ook een zilveren bies...)
Afbeelding

En een foto van ons tijdens de wedstrijd (compleet met zwarte vlek Haha! )
Afbeelding

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 23:06

Wij starten in het Bordeaux met gouden biesje :
Afbeelding
Afbeelding

Haha!

transportmateriaal in die kleuren hebben we niet want we hebben geen trailer Clown

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 00:36

Knor schreef:
pfff wat een poespas zeg! Nee mij niet gezien Ik besteed mijn geld liever ergens anders aan dan mij druk te maken of mijn paard wel met de goeie kleur outfit op de trailer staat, of om me druk te maken wat anderen van mijn shabrakje vinden. komop zeg wat een onzin!

Waarom niet alles in kleur aanschaffen als je het nieuw koopt? of moet je nu voor het oog van het volk bewust opletten dat het niet een setje lijkt ?:P

Ik noem het oog voor detail, als je ervoor zorgt dat alles past en er harmonisch uitziet vergeet je mi ook minder gemakkelijk iets.
Een setje hoeft niet alles in 1 kleur te zijn, maar kan ook een zwarte deken met een beige halster zijn en een zwart touw, past mooi bijelkaar en staat netjes. Haha!

maar dat is mijn persoonlijke mening Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 08:18

transportset is rood met blauw. wedstrijd setje wit.

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 01:43

Wedtsrijdsetje: Zwarte lederen rijlaarzen, Witte Horka rijbroek met ledereen zitvlak, kniestukken en steekzakken, Zwarte HH Cap, wedstrijdjasje van HH (geloof ik), plastron van Anky, Blouse van Anky, Witte leatherfeelpas, Goldline hoofdstel met goud ondergelegd.

En voor het toilleteren: zwart lederen halster met hengstenketting of zwarte lijn, heel soms, zwarte stalbandages en zwarte zweetdeken van HH.

Schijnheilig

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 01:50

Mijn wedstrijdsetje voor mij zelf: pikeur witte broek, cap kieffer, laarzen: geen merk Clown en de rest HH

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 23:30

Euh nee, gooi dr altijd maar wat op Clown

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 00:38

Ik ben aan het verzamelen geweest voor een champagne set. Maar nu ik geen wedstrijden kan rijden ben ik eerst gestopt met sparen Knipoog

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:25

Hmmm,

Ja bordeaux.

-transportbeschermers
-peesbeschermers
-dekje.
- en een rasberry zomerdeken niet echt bordeaux maar staat er wel leuk bij.
- en bordeaux halster en touw.

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:52

Euhmm, een beetje.
In de zomer wel, mooi bruin leren halster met bijpassend touw (bruin, beige, oranje) wat goed past bij mijn beige zweetdeken voor de zomer en bij mijn oranje/cognac (met een beetje beige) zweetdeken voor in de herfst en in de winter als het niet zo heel erg koud is. Beenbescherming past er helaas niet altijd zo goed bij (wit).
In de winter wordt het wat moeilijker met al die dekens Clown dus dan niet echt in setje.

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:51

ja ik Bloos

niet zo zeer een zweetdeken die ergens bij past maar ik heb wel het HH halster met steentjes gekocht voor de wedstrijden met bijpassend halstertouw.
verder spring ik altijd in een bijpassend setje (eerst ook een mutsje erbij maar dat mag niet meer vanwege proppen in de oren van het paard)

hier even een foto:

Afbeelding (sorry voor de vinger)

het set:

grijs jasje met roze blouse (in de zomer) of blauwe blouse(in de winter ivm lange mouwen)
zwart dekje met gouden bies
bontje (schapenbont)
zwarte peesbeschermers
zwart tuig (borsttuig etc.)
zwarte cap
zilveren ketting frontriem
mexicaanse neusriem

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:34

ik heb idd een speciaal setje voor naar de wedstrijden, dus halster en touw, winter-zweet en vliegendeken maar ook een special zadel en hoofdstel voor de wedstrijden of draaf ik nu door Clown