Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Diesel schreef:jep, erg he? Wij hebben een zwart zweetdeken met zilveren bies, een zwart halster met zilveren bies en bijpassend halstertouw, en zwarte transportbeschermers en een zwarte staartbeschermer. Op de transportbeschermers worden misschien nog zilveren biesjes gezet.
Ikzelf start in het wit/zwart, ook met een wit dekje met zwarte bies enzo. Verder gewoon witte broek, zwart jasje, cap laarzen. Daarbij een wit onderlegde aansnoerneusriem en een frontriem met witte swarovski.
Verona (eigenaresse) start in het gebroken wit en zwart. Zij rijd dus ook gewoon met een zwarte neusriem, omdat de witte er niet bij staat...
Een heel gedoe dus als je allebei wedstrijd hebt; dekje, hoofdstel, alles moet verwisseld worden...
Knor schreef:pfff wat een poespas zeg! Nee mij niet gezien Ik besteed mijn geld liever ergens anders aan dan mij druk te maken of mijn paard wel met de goeie kleur outfit op de trailer staat, of om me druk te maken wat anderen van mijn shabrakje vinden. komop zeg wat een onzin!