Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:Dat equi-suède zorgt er misschien voordat je vaster zit in je zadel, het slijt ook snel en gaat er al snel zeer lelijk uit zien. Bovendien merkte ik weinig verschil met dat equi-suède of de gewone 'kale' wintec zadels. Ik heb een wintec 500 vhz en dressuur. De vhz zit minder zacht, wat harder dus. De dressuur is gewoon zacht met een diepe zit. En ik vind ze lekker zitten. Daarnaast makkelijk in onderhoud.Levenslange garantie (o.b.vw) Verwisselbare boom (dus zo op een ander paard te leggen) en ze zijn niet duur!
Sammie schreef:Als je goed zou lezen zou je al weten hoe ik daar aan kom
BeLoVeD schreef:Sammie schreef:Ja, jammer dat het onzin isAls je goed zou lezen zou je al weten hoe ik daar aan kom
Sammie schreef:Oh ja mijn persoonlijke ervaringen zijn onzin ja. Dat is waar. Gelukkig heb jij altijd gelijk.
Ninla_ schreef:Dat kunstof, als je in de regen rijdt gaat het toch helemaal... uhh soppen?
En dan blijft dan toch super lang nat?
Denise_Perla schreef:Ik ben van plan om de wintec 500 (die met look--like leer is dat toch?) voor mijn pony. Meeste dress. zadels in kleine maatjes zijn er er niet (16/16.5) en dit is nog mooie prijsklasse ook. Blijfh et topic even volgen