Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orsini schreef:Consumentenbescherming gaat ver. Als er geen goed produkt/dienst is geleverd zal hij juridisch bekeken geen recht op deze betaling hebben. De kans tot herstel vergemakkelijkt de onderhandeling naar hem. Laat hem dan maar hard maken dat jij zou moeten betalen voor deze niet geleverde dienst. Ik zou wel zorgen dat er getuigen aanwezig zijn bij het herstel. Dat geeft je in ieder geval een extra handvat bij de afwikkeling. Succes! Hopelijk komt het bij het herstel alsnog goed. Dat scheelt voor beide partijen geld. Voor de zadelmaker lijkt me slechte reclame nou ook niet echt handig.@ rubywhite
het probleem is dat als ik hem geen kans geef om zijn fou te herstellen ik gewoon de rekening moet betalen en dat ben ik echt niet van plan, was nogal een bedrag nl. heb het geld dan hard nodig voor de nieuwe zadelmaker.
orsini schreef:Heerlijk voor je dat hij het goed opgelost heeft!!!:voorlopig is het probleem opgelost. Het zadel zakt niet meer scheef dus we gaan weer een tijdje rjiden. Gelukkig helemaal in samenwerking met de zadelmaker. Gelukkig maar! Allemaal nog bedankt voor de adviezen.
labe schreef:Zou je me aub, eventueel per PB, willen vertellen wie deze zadelmaker is?
labe schreef:Zou je me aub, eventueel per PB, willen vertellen wie deze zadelmaker is?
superwoman schreef:labe schreef:Zou je me aub, eventueel per PB, willen vertellen wie deze zadelmaker is?
mij ook aub!
Hoezo opgelost Precious20?
Dat ze weer kan rijden ofzo, want haar geld heeft ze nog niet terug toch?
Bitch schreef:Ik had niet verwacht dat het degene was, nu ik het weet....
orsini schreef:\\Omdat ik de indruk kreeg dat deze man wel kennis van zaken had, maar als je nog maar 3 jaar in het vak zit... dan heb je nog niet alles gezien...@bitch: waarom had je niet verwacht dat het deze zadelmaker was
Bitch schreef:\\Omdat ik de indruk kreeg dat deze man wel kennis van zaken had, maar als je nog maar 3 jaar in het vak zit... dan heb je nog niet alles gezien...