met of zonder tonguitsparing?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
krumel schreef:slof kan wel handig zijn als noodrem als hij gaat rennen, als je hem gewoon altijd los hebt hangen en hem er alleen dan bijpakt. Dat is geen oplossing voor het steigeren natuurlijk (dan moet je hem er maar vooral niet bijpakken)
Paljassofie schreef:ik twijfel aan die pessoa aangezien die enkelgebroken is = notenkrakereffect
Jamayka schreef:Ik heb geen oplossing, maar ik zou er zeker geen slof of martingaal aan hangen, want dan kun je omkieperen als hij gaat stijgeren.
Paljassofie schreef:ik ben gisteren trouwens eens gaan testen met slof, omdat dat het enige
was dat ik zo snel kon regelen. Maar het was zo eng , wanneer hij in
verzet ging en ik nam de slof strakker aan dan gaf die de neiging
sneller omhoog te gaan, maar ik kon ze op die momenten natuurlijk niet
losgooien, want dan zou hij bij het steigeren vast kunnen raken.
Dus geen slof
Paljassofie schreef:ik zei dus zelf al dat ik slof niet ga doen ... daar was ik zelf al achter en had ik hier al een paar keer aangegeven
waarom zou ik dan volgens jou een Pessoa voorrang moeten geven op een Pelham?
KiWiKo schreef:paljas........ als hij denkt nog even omhoog te komen omdat hij op zn flikker krijgt, dan is hij nog niet jarig![]()
![]()
ik moet eerlijk zeggen dat als hij zo stout is buiten, dat je dan buiten niks te zoeken hebt
Paljassofie schreef:en in de bak is hij wel goed aan het been.
Paljassofie schreef:Ik kan enkel buiten, heb geen vervoer, dus zelf als ik naar een andere piste ga dan moet ik eerst minimum een halfuur wandelen. Ik heb hem ook gekocht als wandelpaard.
Ludora schreef:Ik dnek dat alle tips wel gegeven zijn..... Een steigerend paard hoort niet op de openbare weg.
Ik snap jou probleem wel, en het ligt mss helemaal niet aan jou, maar rijtechnisch is ie gewoon niet gehoorzaam. De hulpmiddelen die er zijn, zullen niet helpen, want je hebt een 2 zijdig probleem.
Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je zat te wachten, maar ik denk als ik alles zo doorlees dat dit echt de enige oplossing zal zijn...