stef schreef:Dani, kan altijd gebeuren natuurlijk. Ik rij zelden met bescherming, en als ze nu toevallig zich een keertje aan tikt is dat voor mij geen reden om met bescherming te gaan rijden. Als ze zich regelmatig aantikt zou het een ander verhaal zijn, alleen zou ik dan wel eerst willen weten waarom ze zich ineens aantikt
[/quote]
Ja ik weet t wel dat dat altijd kan gebeuren maar ik bedoelde maar gewoon dat als zij springschoenen had aangehad, dat het paardje zich niet opengetrapt had. Ik beperk het risico liever voor die stomme 30 EUR voor een paar springschoenen, dan dat ik achteraf met 'miserie' zit. En het gaat er niet om of een paard slim of lomp is, ieder paard heeft zijn eigen gang gewoon (sorry dat vind ik persoonlijk gewoon een beetje een 'lompe' opmerking als die niet om te lachen was, ik ga er voor de goede orde maar van uit van wel he...)
@Desleen : Ja idd, voor de veiligheid, waarom zijn die dingen er anders, dat is toch niet hetzelfde met getten en bandages, lang niet alle paarden verwonden zichzelf, maar de meeste mensen doen ze aan voor de veiligheid. Waarom doe je een autogordel aan, lang niet alle mensen krijgen een ongeval, maar voor de veiligheid ...
Mijn mening natuurlijk maar he, ik rij dus gewoon altijd met...
Nu dat moet ieder voor zich weten natuurlijk he...