Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
diehdieh schreef:Ja 798 euro![]()
En dat mag dan wel niet zo veel zijn, maar wel voor een student die op zichzelf woont en 3 bijbaantjes heeft.
Zo een eigen paard kost nogal wat centjes![]()
Ik ga vandaag weer naar mijn ouders in Groningen en dan zal ik even kijken of ik dat heb.
Anders ga ik gewoon in hoger beroep en laat ik het mijn vader oplossen:D
Die is erg goed in dat soort dingen
diehdieh schreef:Ja 798 euro![]()
En dat mag dan wel niet zo veel zijn, maar wel voor een student die op zichzelf woont en 3 bijbaantjes heeft.
Zo een eigen paard kost nogal wat centjes![]()
Ik ga vandaag weer naar mijn ouders in Groningen en dan zal ik even kijken of ik dat heb.
Anders ga ik gewoon in hoger beroep en laat ik het mijn vader oplossen:D
Die is erg goed in dat soort dingen
Bitch schreef:Prisca schreef:Je moet de betreffende zadelmaker wel ff de tijd geven?.
Maar WAAROM laat je je zadel opvullen door een ander dan waar je hem gekocht hebt????? Normaal is 1ste keer opvullen GRATIS waar je hem gekocht hebt?.
Vind dat totaal niet onverstandig, hoor. Zadelverkopers zijn nu eenmaal geen zadelmakers ..
( en zeker niet als je weet wie de zadelmaker is van MJL....)
diehdieh schreef:@ kojack:
misschien moet jij eens een bril aanschaffen![]()
Ik heb al eerder gezegd dat ik geen gratis opvulbeurt kreeg omdat ik ook een zadel had ingeruild. En bovendien wou ik helemaal niet dat MJL mijn zadel zou doen. Ik moet dat ding namelijk ook nog op mijn paard leggen dus vind het wel fijn als het GOED gebeurt, door een echte zadelmaker en geen zadelverkoper.
Kan me ook weinig schelen dat jij het een raar verhaal vindt.
Ik weet zelf wel hoe het zit, en het zit ook gewoon raar ( letterlijk en figuurlijk).
Ik heb verder geen aandachttekort ofzo, dus ik zuig het heus niet uit mijn duim.
kojack schreef:
Ik geloof dat jij de persoon bent die een bril moet aanschaffen![]()
De zadelmaker ken ik persoonlijk niet maar ik heb er eigenlijk niet iets verkeerds over gehoord.