janinetjjj schreef:Zooo.. gelukkig heb ik rose + bandages al achter uit laten hangen voor mij en Marit (Marrepar)
Dan hoop je maar dat de leveranciers er nog aan kunnen komen en je dekje daadwerkelijk binnen komt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janinetjjj schreef:Zooo.. gelukkig heb ik rose + bandages al achter uit laten hangen voor mij en Marit (Marrepar)
RUBYWHITE schreef:magic_lover schreef:alleen die van de laaste collectie, dus niet de kleuren die straks komen maar die daarvoor
scherp
randie schreef:In china gemaakt en dan zn prijzen vragenverdiend ze goed op, onze anky.
Dees schreef:Erger - dat spul van Anky komt dus gewoon uit China!
Jolandaa_ schreef:ja dat wel, maar een rijk en ondernemend land als China zou er in principe iets aan moeten doen vind ik. Ik vind wel dat ze een belachelijke wet hebben , dat ze max 2 kinderen ofzo mogen nemen . (was ff offtopic)
yousra schreef:Nou die heeft dan wel verlies zeg, maar echt erg dat het gewoon uit China komt. Zij heeft dan echt super veel winst.
yousra schreef:Nou die heeft dan wel verlies zeg, maar echt erg dat het gewoon uit China komt. Zij heeft dan echt super veel winst.