janinetjjj schreef:Zooo.. gelukkig heb ik rose + bandages al achter uit laten hangen voor mij en Marit (Marrepar)
Dan hoop je maar dat de leveranciers er nog aan kunnen komen en je dekje daadwerkelijk binnen komt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janinetjjj schreef:Zooo.. gelukkig heb ik rose + bandages al achter uit laten hangen voor mij en Marit (Marrepar)
RUBYWHITE schreef:magic_lover schreef:alleen die van de laaste collectie, dus niet de kleuren die straks komen maar die daarvoor
scherp

dus dan maar moeilijk doen als het makelijk kan 

nog 2 weekjes 

verdiend ze goed op, onze anky.                                                         janinetjjj schreef:Zooo.. gelukkig heb ik rose + bandages al achter uit laten hangen voor mij en Marit (Marrepar)
                                                         randie schreef:In china gemaakt en dan zn prijzen vragenverdiend ze goed op, onze anky.

) , county etc etc.Dees schreef:Erger - dat spul van Anky komt dus gewoon uit China!
Jolandaa_ schreef:ja dat wel, maar een rijk en ondernemend land als China zou er in principe iets aan moeten doen vind ik. Ik vind wel dat ze een belachelijke wet hebben , dat ze max 2 kinderen ofzo mogen nemen . (was ff offtopic)
 Dat past niet bij elkaar. De grootste gedeelte van China woont in het platteland (waar ze nog wel 2 kinderen mogen als de eerste een meisje is) en dat platteland is arm! Zeer arm! En dan heb je in de steden nog veel armoede, en ja er werken nog wel degelijk kinderen in erbarmelijke en gevaarlijke omstandigheden in gevaarlijke fabrieken voor belachelijk weinig geld. En dan heb je nog dagelijks de honderden pas geboren kinderbabies die daar gewoon op straat voor dood achter laten worden, enkel omdat ze een meisje zijn. En als ze niet dood gaan of worden gemaakt komen ze in kindertehuizen terecht waar ze worden verwaarloosd.(En waar de overheid niks aan doet). En dan heb je een hele kleine elite die zeer rijk zijn. Elk zelfrespecterend bedrijf zou geen zaken moeten doen met zo'n land.                                                         yousra schreef:Nou die heeft dan wel verlies zeg, maar echt erg dat het gewoon uit China komt. Zij heeft dan echt super veel winst.
yousra schreef:Nou die heeft dan wel verlies zeg, maar echt erg dat het gewoon uit China komt. Zij heeft dan echt super veel winst.