ik vind zo 'n megabrede ook niet echt mooi die van mij zit er net tussenin ook wilde ik persé geen aansnoerneusriem, dat vind ik van die ondingen gelukkig had döbert precies wat ik zocht
Ik heb sindskort ook een Dobert hoofdstel, gekocht bij de Ruitershop in Harmelen. Wel een aansnoerriem, maar ben er erg blij mee, het is een chique hoofdstel. Ik heb het model stalmeister met een koperen frontriem. Ik zal even kijken of ik een fotootje heb..
Ja, dat klopt! Alleen ik heb hem met een koperen blokjes frontriem, ik weet niet zo goed ik het anders moet omscrhijven.. Rondgenaaid hoofdstel is natuurlijk harstikke mooi en chique, maar voor mij helaas toch echt even te duur...
Miesie hier op bokt heeft een heel mooie hoofdstel van Döbert en nog redelijk betaalbaar, 170 geloof ik? Het is niet rondgenaaid, een gedeeld kopstuk en een heeeeeeeeeeeel zacht onderlegde frontriem en neusriem, het voelt als suede. De neusriem is een klein beetje breed, en vooral door het gescheiden kopstuk is het echt een heel sjiek hoofdstel.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Ik wilde een simpel hoofdstel zonder aansnoerneusriem e.d. en smal leer. Tijdens de magazijnopruiming bij het Drunensruiterhuis kwam ik dit Döbert hoofdstel tegen. Net wat ik zocht Ik heb hem nog niet zo lang, maar ben er tot nu toe erg tevreden over!