[WN] welke singel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ivanhoo

Re: welke singel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 16:23

Kan iemand mij vertellen wat een toclat fleece singel precies is??
Ik heb nu namelijk een neopreem singel, met daaroverheen een schapenbonte (echt) singelhoes. Deze heb ik aangeschaft nadat hij onder de singel aan de rechterkant een kale plek kreeg. Deze was na het rijden soms open waardoor ik weer een tijd niet kon rijden. De haren gaan er heel snel af. Nu gebeurt ditzelfde ook met de schapenbonte singel, terwijl deze juist ter voorkoming hiervan is.

Dus ik ben op zoek naar een andere optie, maar omdat ik nog niet lang met een westernuitrusting rijdt heb ik er nog weinig verstand van. Ik heb op mijn zadel ook een 3puntssingel....(Als ik dit goed zeg)...ik heb naast de beugel waar mijn singel aan vast zit nog een beugel om de singel aan vast te maken maar ik weet niet hoe dit werkt. Als hierdoor de singel iets verder naar achteren kan liggen dan is het probleem namelijk ook opgelost. Kan iemand mij dit vertellen?

Alvast bedankt,

Groetjes Jolanda

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 16:57

een anatomisch gevormde lederen van Pioneer. Van dat neopreen gedoe krijgen mijn paarden kale plekken. Heb ook een nylon gehad met een echt bontje en die was ook goed.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:17

Die Toclat bont singel is eigenlijk een singel die heel dik bont gevoerd is, de singel is aan de buitenkant van nylon.
Dat bont is synthetisch en geloof ik anti allergeen.
Ik vind het zelf een hele fijne singel, ook makkelijk schoon te maken. Ik doe hem in een emmer met shampoo, laten weken, een uurtje en daarna uitspoelen, dan is ie weer als nieuw. Duurt wel 2 dagen voordat ie weer helemaal droog is.

Ivanhoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:28

cynthiar schreef:
Die Toclat bont singel is eigenlijk een singel die heel dik bont gevoerd is, de singel is aan de buitenkant van nylon.
Dat bont is synthetisch en geloof ik anti allergeen.
Ik vind het zelf een hele fijne singel, ook makkelijk schoon te maken. Ik doe hem in een emmer met shampoo, laten weken, een uurtje en daarna uitspoelen, dan is ie weer als nieuw. Duurt wel 2 dagen voordat ie weer helemaal droog is.

Ok, bedankt voor de info!