Wat zal ik doen????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Re: Wat zal ik doen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 16:45

Ja helaas die is te groot. Ik heb 55cm besteld, wel bedankt!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 15:25

Zucht, nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen...

Ik heb net mn nieuwe singel gekregen, en net gelijk mee gereden.
Hij paste perfect en is heel fijn, maar ik haalde dus na het rijden de singel eraf.... En ja hoor!!
Hij zit weer helemaal onder met schimmel!!!! Huilen
En ik heb voor ik ging rijden nog gekeken voor de zekerheid en hij had helemaal NIKS!!! En nu zit ie dus weer onder... Het zit wel al allemaal los, dus ik heb het meeste er af geborsteld en gelijk weer gewassen met imaverol.

Maar weet nu iemand nog wat ik moet doen??
Hij is dus laatst al behandeld door de dierenarts met iets waardoor hij dus geen schimmel meer mag krijgen..

Nou ik ben benieuwd... Verdrietig

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 17:35

Ok, ik heb net de dierenarts gebeld, en hij dacht niet dat het schimmel was, omdat het weer alleen op de plek van de singel zat, maar hij dacht een allergie. Ik moest hem voor de zekerheid even weer wassen met imaverol en een paar dagen niet rijden. (Hij gaat toch eind de week de wei in dus dat komt goed uit) En ik moet met een andere singel gaan rijden!!! Dan hou ik het toch maar bij mn katoenen. Krijgt hij hierna weer last, dan moet ik hem weer bellen en dan wou hij wat wegschrapen en opsturen naar het lab om te onderzoeken waar hij allergisch voor is..
Nou maar hopen dat het snel overgaat!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:47

ik den idd ook niet meer dat het een schimmel is, want een schimmel die opkomt in het uurtje dat je rijdt, hmm daar heeft ie wel wat meer dagen voor nodig. Allergie kan idd, mss kun je eens een foto nemen van hetgeen je bedoelt.