De boommaat verandert echt niet, is het te massief voor!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Welshcobfan schreef:Ik heb het idee dat de zweetbladen erg op de schouders zitten... Op de een of andere manier oogt het niet helemaal goed. Het ligt ook wel aardig plat op de rug.
ChingYi schreef:waar te groot?
Niemand heeft het zadel aangemeten.
Op bokt zitten wel wat mensen die er meer vanaf weten dus daarom zet ik het op bokt.
Het zadel komt van ruitershop "salimans"
ChingYi schreef:proberen he
's avonds als het wat afgekoelt is ga ik toch weer ff rijden
gekkielee schreef:
manonnetjoe schreef:Je kunt niet oordelen vanaf de pc, iemand met verstand van zaken kijkt naar flink wat punten als het om zadels passen gaat. Maar wat ik zo zie ligt dit zadel voor geen meter. terug brengen die handel en zadelpasservice laten komen, dat kost misschien wat extra, maar de rug van je paard is dat toch wel waard???
harnessmaker schreef:manonnetjoe schreef:Je kunt niet oordelen vanaf de pc, iemand met verstand van zaken kijkt naar flink wat punten als het om zadels passen gaat. Maar wat ik zo zie ligt dit zadel voor geen meter. terug brengen die handel en zadelpasservice laten komen, dat kost misschien wat extra, maar de rug van je paard is dat toch wel waard???
weet je wat het medische traject kost?
Een zadelmaker is goedkoper!
harnessmaker schreef:manonnetjoe schreef:Je kunt niet oordelen vanaf de pc, iemand met verstand van zaken kijkt naar flink wat punten als het om zadels passen gaat. Maar wat ik zo zie ligt dit zadel voor geen meter. terug brengen die handel en zadelpasservice laten komen, dat kost misschien wat extra, maar de rug van je paard is dat toch wel waard???
weet je wat het medische traject kost?
Een zadelmaker is goedkoper!