van de pony's of paarden. je kan beter peesbeschermers omdoen.
bandages is wel heel mooi vind ik ook ik heb ze zelf ook maar ik zal ze niet elke dag om doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilse schreef:De stof, ik vind fleece niet fijn om te bandageren omdat het met onderlappen er onder gewoon te dik en vooral te warm wordt.
Neem aan dat je wel het verschil weet tussen fleece bandages en katoenen/acryl bandages? Of moet ik even een plaatje zoeken?
Simone_S schreef:Maar met fleece bandage's heb ik er eigelijk geen onderlappen onder, maar dat moet dus wel begrijp ik ? Rij trouwens bijna altijd met beenbeschermers maar toch
Ilse schreef:Simone_S schreef:Maar met fleece bandage's heb ik er eigelijk geen onderlappen onder, maar dat moet dus wel begrijp ik ? Rij trouwens bijna altijd met beenbeschermers maar toch
Nee hoor in principe bij fleece niet, maar ik ben zo'n doos dat ik wel overal onderlappen onder wil hebben
Simone_S schreef:Ja ik vind het ook duur![]()
Alleen maar om het merkje
Barco schreef:eindelijk bijpassende bandages. Geen vreselijke zoektochten meer!
maar wel een hoop geld.
NonnyNancy schreef:knolliepower schreef:Wel appart zeg, had laatst nog een artikel gelezen waar Sjef bandages afkraakte.... En dan komen ze nu zelf met bandages?
Idd apart want in de hoefslag stond pas dat Anky geen bandages (wil) gebruiken omdta ze het slecht voor de benen vinden. Ze zeiden dat er ook ANKY peesjes komen..
janinetjjj schreef:Ik heb de rose anky set met bandages besteld
Ilse schreef:janinetjjj schreef:Ik heb de rose anky set met bandages besteld
Oeh waar?
Soniador schreef:
Ik heb de rose anky set met bandages besteld
Oeh waar?
ja ben ik ook wel benieuwd naar