ik vind het wel fijne beschermers wel vind ik ze wat stug, ik moet ze altijd eerst even flink oprekken, anders past het been van mijn paard er niet in En de strijklappen hebben niet zo'n perfecte pasvorm, maar lekker boeiend, ze zitten goed genoeg
Ik heb twee paar HH beenbeschermers, zowel achter al voor. Ik heb er prima ervaringen mee, alleen helaas is het klitteband te 'groot' voor de dunne pootjes van mijn pony.
ik heb alleen de peesbeschermers gekocht en ga ze vandaag even uitproberen. Tja de strijklappen durfde ik niet goed kopen aangezien er nogal negatieve reacties op zijn. Maar goed voorlopig rijd ik toch alleen dressuur en ik ga binnenkort toch terug naar de ruitersportzaak dus misschien dat ik ze dan wel koop, ga eerst even kijken hoe de peesbeschermers me bevallen
ik heb gisteren met de peesbeschermers gereden en ze bevallen me uitstekend! alleen ook die elastiek die toch net ietsje langer mocht, maar wel nog net goed past. ze heeft wel geen dikke benen maar eerder smalle benen, dus die strijklappen ga ik toch maar niet kopen Met de winter koop ik me toch een blauw setje en dan neem ik peesbeschermers en strijklappen van een ander merk, lijkt me iets beter
Ik vind de beschermers niet goed. Ik vind ze stug, zweten erger dan bijv. BR, Norton en Eskadron en ik vind de stiksels te dik. Dan bedoel ik het stiksel op dat nylonachtige binnenstuk.
De kleurtjes zijn inderdaad leuk, maar ik vind pasvorm en kwaliteit toch belangrijker dan het kleurtje...