Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kathinka schreef:Ik heb ook eens een ankypad gekocht maar na 1 dag was het hele dekje aan de onderkant zwart. Ik weet nog steeds niet hoe het komt maar het is er in no-way uit te krijgen in de wasmachine en bij de andere dekjes heb ik dat nog nooit gehad. Ook moet ik echt opletten dat ik op tijd singel anders verschuift de ankypad bij mij wel. Doe mij maar een dekje van eskradon (of hoe heet dat?)
kathinka schreef:Ik bedoel niet de binnenkant he? Maar de onderkant van de buitenkant zeg maar,haha. is het een beetje te snappen?
Sanniejj schreef:Tegen mij is altijd gezecht dat ze ENORM schuiven?!
ik heb donderdag er iemand mee zien rijden, en vond hem ook alles behalve mooi liggen!
Urielle schreef:Ik vind het juist heerlijke dekjes om mee te rijden. Als ik heb gereden is een gewoon dekje doorweekt en die kan linea recta de was in anders is hij de volgende dag keihard. Fijn hoor, als je vier paarden op een dag hebt gereden, dat zijn hier alweer twee trommels. Het Anky dekje kan ik over de lijn hangen en de volgende dag nog eens gebruiken.
Daarnaast vind ik de dekjes ook erg mooi staan en liggen ze prettig op het paard itt twee imitaties die ik heb geprobeerd die binnen twintig minuten onder mijn zadel uit gleden.