kaj schreef:Nou Valesco_S: jij roept nu wel dat je in de quickouts kunt blijven hangen maar heb je bewijs hiervoor? Zodra er druk op de zijkant van de beugel komt, klapt deze open.
Het lijkt me nou niet echt netjes om andere merken te gaan zwartmaken.
En zoals ik al zei: ik vind ze gewoon veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Dat de beugelriemhaak, haaks op de beugel is geplaatst waardoor de beugelriem recht hangt, is echt niet nieuw. Je kunt zoveel beugels krijgen met dit effect.
En wat Kitjuh hierboven zegt: bij de elastiekbeugeltjes heb je hetzelfde effect alleen dan vele malen goedkoper. Oke ze zien er niet zo mooi uit maar ja daar ga ik echt geen honderd euro meer voor betalen.
Ze zullen vast wel fijn zijn, en ik betwijfel niet of ze veilig zijn hoor. Maar mijn grootste bezwaar is de prijs. Enne die knop aan de binnenkant (ik zal het dan maar geen spoor noemen) wat is het nut daarvan? Ik ben echt niet de enige die dit een bezwaarpunt vind. Als deze "knop" niet nodig is en geen effect heeft: waarom zit deze er dan?
Ik kan je vertellen dat ie quickouts echt niet altijd open gaan. ik heb er jaren mee gereden bij de pony's en weinig profeit van gehad.
De elastiekbeugels zijn gewoon spuuglelijk, daar ga ik echt niet mee rijden als kreeg ik ze voor niets.
In mijn ogen is het nut van het knopje aan de binnenkant dat je niet uit je beugels glijd. let maar is op hoeveel mensen hun voet tegen de binnenkant van de beugel houden (waarschijnlijk onbewust)
Ook is de beugel veel zwaarder van gewicht dan alle andere beugels, daardoor blijven ze veel stiller naar beneden hangen als je ze verliest.
ik vnd het echt topdingen en het geld dubbel en dwars waard.
maar dat vind ik ook van mijn pikeur titium..........