Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kees1983 schreef:tom vd brink
Pellie schreef:is er niet een overkoepelend iets waarmee je aan de slag kan? ombudsman ofzo?
horselover21 schreef:maar er zijn al zoooo veel mensen die hun gelijk NOOIT gekregen hebben..
en ik ben al zo slecht met iets aanvechten..
ik heb hier geen zin in.. ik baal er echt enorm van!
Yetse schreef:Ik kan maar 1 zadelmaker aanraden (omdat ikzelf er goede ervaringen mee heb)en dat is Van Triest uit Meppel.
In een ander topic vertelde ik dat ik het gevecht ben aangegaan met Hulsebos, mijn WB4 heeft een verlegd zwaartepunt naar achteren, om de siepe zit te verkijgen van de WB$ maar daar is de boom helemaal niet op gebouwd!! Tevens knelt het zadel bij de schouderbladen. Als ik nog een jaar had doorgereden met dit zadel, dan had ik de fysio en de osteopaat erbij kunnen halen.Daar schrok ik heel erg van. Het zadel is immers een paar maandjes oud en je verlaat je op (denk je dan) de deskundigheid van een zadelmaker. Je kunt immers niet overal verstand van hebben en in dit geval geeft je het uit handen.
Van Triest kijkt naar je paard en niet naar het merk etc. Hij kraakt ook geen enkel merk af, een goed zadel is een zadel die PAST!!!
Hulsebos blijft beweren dat mijn zadel goed ligt op mijn paard, ik ben de discussie aangegaan en uiteindelijk heb ik gezegd dat de gezondheid van mijn paard boven alles gaat en ik betichtte hem van vuile commercie.
Hulsebos komt niet meer aan mijn paard, ik ben linea recta naar Van Triest gereden, waar mijn vermoedens dus allemaal juist bleken te zijn (zonder ik ze dat vertelde!) Wat mij nogal stoorde is de arrogante houding waarin Hulsebos zich opstelt. Nu wordt mijn zadel vermaakt, zodat het wel passend is en ik weer met een gerust hart kan rijden. Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben het zo ontzettend zat, dat wil je niet weten!
Micha schreef:Maar het vinden en het pasmaken van een zadel moet natuurlijk voor de vakman in basis een uitdaging zijn..... zo is het toch patrick?! en vergeet natuurlijk niet dat de goede pasvorm van een zadel terugkerend onderhoud vraagt.
SisLeone schreef:bestfit zadelservice is ook prima. ik heb altijd john kool en ben zeer tevreden.
Yetse schreef:Ik kan maar 1 zadelmaker aanraden (omdat ikzelf er goede ervaringen mee heb)en dat is Van Triest uit Meppel.
[........]
Van Triest kijkt naar je paard en niet naar het merk etc. Hij kraakt ook geen enkel merk af, een goed zadel is een zadel die PAST!!!
[.........]
Nu wordt mijn zadel vermaakt, zodat het wel passend is en ik weer met een gerust hart kan rijden. Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben het zo ontzettend zat, dat wil je niet weten!
Yetse schreef:En eigenlijk is het dus ongelooflijk jammer en triest dat zoveel mensen hun zadel moeten vermaken/herstellen.