Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:Pascha schreef:nee, hoor. Heb een duur onderlegd BR hoofdstel, en mijn paard is heel schoon. Maar met een engels volbloed, met een super dun vel ( heeft zomers ook bijna geen haar op het hoofd) heb je wat eerder schuurplekjes dan met een kwpn-er met dik vel.
Ik geloof je wel hoor
maar ik vind het wel apart dat ik bij al die paarden nog nooit schuurplekken heb gehad, en daar zaten heel wat Engels volbloeds tussen, geschoren en al
egnie schreef:@ Beantsje: Ik heb GEEN aansnoerneusriem, gewoon een gecombineerde. Bij mij kunnen er ook 2 vingers tussen en toch heeft hij het ALLEEN in de ZOMER kapot/geirriteerd. Ik vind dit erg vervelend en vraag gewoon om advies. Niet om hoe een neusriem om moet. Ik snap jouw reactie wel maar dat is dus bij mij niet van toespassing. Ik wil gewoon weten wat de mogelijkheden zijn om eronder te doen. Ik vind zo'n lamsvellenbontje zo'n onbenullig ding....
egnie schreef:@ Beantsje: Ik heb GEEN aansnoerneusriem, gewoon een gecombineerde. Bij mij kunnen er ook 2 vingers tussen en toch heeft hij het ALLEEN in de ZOMER kapot/geirriteerd. Ik vind dit erg vervelend en vraag gewoon om advies. Niet om hoe een neusriem om moet. Ik snap jouw reactie wel maar dat is dus bij mij niet van toespassing. Ik wil gewoon weten wat de mogelijkheden zijn om eronder te doen. Ik vind zo'n lamsvellenbontje zo'n onbenullig ding....