Bit ECHT niet in willen doen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 14:42

Armaris schreef:
Ik stamp mensen de grond niet in en zit ze niet af te zeiken.
Ok ze schaft een bitloos hoofdstel aan,doet het aan en gaat ermee rijden en het probleem is opgelost.Fijn maar nu weten we nog niet wat er aan de hand is.

En als je even verder leest op bokt zie je nog anderen die zo reageren in het belang van het paard maar nog erger!

Dat doe je naar mijn mening wel.

Ze schaft niet alleen een bitloos hoofdstel aan, laat 't paard ook nakijken en tandarts komt.. dus als 't goed is weet ze het binnenkort ook als er iets medich aan de hand is.

Als ze niet naar het belang van het paard handelde haalde ze nu echt niet de dierenarts en hele mikmak erbij maar reed ze gewoon verder met hulpteugels en onzin.. dus misschien moet jij ook maar even verder lezen wat de TS nog meer zegt

pandabeertje

Re: Bit ECHT niet in willen doen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:20

Ik zou inderdaad zijn mond laten nakijken.

De meeste paarden zijn narrig met het opzadelen.
(singel vastmaken)

Als je paard normaal wel ontspannen loopt dan kan je naar mijn idee met een halster of bitloos hoofdstel wel rijden.

Gewoon even afwachten wat de tandarts vind, en daarna als alles goed is weer oefenen met bit indoen met snoepje en dat afbouwen

Bij mijn paard kreeg ik er met het inrijden ook echt geen bit in, maar die had er ook nog nooit een in gehad.
(ik had nog oude oranje bitringen, toen dacht ie dat het wortels worden. mooi gefopt )

Tegenwoordig doet ie zijn mond al open als ik het bit voor zijn mond hou, lekker makkelijk.