Zadelmakerij van Triest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:04

Pellie schreef:
loveblacky schreef:
ja hij heeft geen internet nee, en is echt een beetje doof hoor!!
de omschrijving van de werkplaats haha, paar honden, véél zadels, een werkbank waar hij dus dan bezig is met 1 van al die zadels
vond m verder wel aardig en hij neemt overal graag ruim de tijd voor, ook voor uitleg enzo
'even' een zadel brengen lukt je daardoor niet denk ik.
hij heeft ook een knecht (of hoe noem je dat), die is zo mogelijk nóg vager

nou dat zal Feike leuk vinden om te horen
ik vind het een prachtig zaakje, alsof je 100 jaar terug in de tijd stapt. het is idd wat smoezelig maar dat maakt de charme weer vind ik en vakmanschap is groot, gam heeft een prima op maat gemaakte zadel

nou, waarom denk je nou gelijk dat ik het negatief bedoel, ik vind het gewoon grappig, en verder niks!
en dat ze vakwerk leveren weet ik ook wel hoor!

VillaNeusjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:15

ik heb ook ooit een zadel bij hem vandaan gehaald , hij kwam toen langs bij ons en daarna ben ik nog bij hem langs geweest in meppel,
idd wat je zegt, je verwacht het niet als je hem ziet maar tis echt een vakman, en zoals pellie zegt, tis alsof je 100 jaar terug in de tijd stapt.. heerlijk gewoon....

dollie83

Re: Zadelmakerij van Triest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:07

unamie schreef:
helemaal opnieuw opvullen (dus alles eruit) kost 120 euro

Ik raad je wel aan uit ervaring om achter je spullen aan te zitten want anders ddurt het een eeuwigheid.
En kenmerk je materialen.
Heb een x me teugels heen gebracht en mocht maanden daarna me teugels weer uitzoeken uit een grote doos troep....
maar wat ie doet, doet ie goed.
kom zelf uit meppel maar ik ga er niet naar toe.

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:28

Hij heeft voor mijn paard ook veel goede dingen gedaan. Tegenwoordig laat ik altijd een ex-medewerker van hem komen. Dan heb je binnen 2 weken je zadel terug en zij komt ook aan huis. Is bij hem ook tijdenlang in dienst geweest dus de kennis is er ook. Dit is haar site: www.zadelmakerij.com

dollie83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:32

cornelie schreef:
Hij heeft voor mijn paard ook veel goede dingen gedaan. Tegenwoordig laat ik altijd een ex-medewerker van hem komen. Dan heb je binnen 2 weken je zadel terug en zij komt ook aan huis. Is bij hem ook tijdenlang in dienst geweest dus de kennis is er ook. Dit is haar site: www.zadelmakerij.com

ja dat is sandra van de olde maten.
Die heeft ook mijn zadel onder handen gehad maar ik probeer nou een x tom van der brink.
Want was er niet echt kapot van.
Zij legt ze zeer knellend op de schoft.

uckielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:45

kees1983 schreef:
cornelie schreef:

Die heeft ook mijn zadel onder handen gehad maar ik probeer nou een x tom van der brink.

Sandra vind ik verre van professioneel.
Het ddurt lang voor je je spullen terug hebt en vaak beschadigd.
Dit wordt niet even bewerkt met een smeerseltje ofzo.
En vind het toch nog wel prijzig prijs/kwaliteit gezien.
inderdaad ben ik het met je eens dat zij heel nauw in de schoft meet.

uckielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:47

[/quote]

[color=#40FF40]Sandra vind ik verre van professioneel.
Het ddurt lang voor je je spullen terug hebt en vaak beschadigd.
Dit wordt niet even bewerkt met een smeerseltje ofzo.
En vind het toch nog wel prijzig prijs/kwaliteit gezien.
inderdaad ben ik het met je eens dat zij heel nauw in de schoft meet.

[/quote][/color]

sorry zo is het beter te lezen.... groetjes [/quote]

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:35

Heb ook hele goede ervaringen met van Triest.
Nadat mijn pony zijn rug verknald was door een slecht passend zadel heeft hij dat weer helemaal goed gekregen!

Lonan

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 15:47

happyjoyce schreef:
Heb ook hele goede ervaringen met van Triest.
Nadat mijn pony zijn rug verknald was door een slecht passend zadel heeft hij dat weer helemaal goed gekregen!

Is dat kort geleden geweest, die goede ervaring ?
Want ik heb ook al gehoort dat het vroeger heel goed was maar momenteel iets minder omdat ie ziek zou zijn en daar door de weg kwijt is, dit is overgens niet lelijk bedoelt hoor maar dit is wat ik ervan hoorde.

Ik ben op zoek naar iemand die mij aan een goed zadel kan helpen maar hoor zulke verschillende dingen dat ik geen keuzes kan maken wie ik nu moet bellen.

Van Triest klinkt heel goed, lees hier bijna allemaal maar positieve verhalen maar hoorde gisteren weer wat anders en daardoor ga je dan weer twijfelen he.

germie

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 17:07

dollie83 schreef:
cornelie schreef:
Hij heeft voor mijn paard ook veel goede dingen gedaan. Tegenwoordig laat ik altijd een ex-medewerker van hem komen. Dan heb je binnen 2 weken je zadel terug en zij komt ook aan huis. Is bij hem ook tijdenlang in dienst geweest dus de kennis is er ook. Dit is haar site: http://www.zadelmakerij.com

Ik heb die Sandra wel eens gebeld, heb vorig jaar zitten twijfelen of ik m'n oude hopfner op mijn 3-jarige op maat zou laten maken, of dat ik een nieuwe bij Koostra zou kopen, of dat Kootstra de Hopfner aan zou passen. Zij was wel een stuk goedkoper dan Kootstra, maar de afstand was het grootste probleem. Uiteindelijk is het een nieuw zadel geworden bij Kootstra.
Ik had het idee dat zij wel kennis had toen ik haar voor de telefoon sprak.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 17:14

Leonietje: vind je zelf ook niet dat dit een oud topic is?
Had je haar beter een pm kunnen sturen, bovendien is er een ander topic wat iets recenter is denk dat je daar beter kan posten
viewtopic.php?f=103&t=782501&hilit=
Aan het eind staat ook dat van triest op het moemtn even niet werkt gezien dat ie in het ziekenhuis ligt.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:06

Avelienvd schreef:
Leonietje: vind je zelf ook niet dat dit een oud topic is?
Had je haar beter een pm kunnen sturen, bovendien is er een ander topic wat iets recenter is denk dat je daar beter kan posten
viewtopic.php?f=103&t=782501&hilit=
Aan het eind staat ook dat van triest op het moemtn even niet werkt gezien dat ie in het ziekenhuis ligt.

Soory hoor, maar ik heb het nieuwe topic niet gezien.En bijna alle zadel topics gelezen.
Vind ook wel dat je : vind je zelf ook niet dat dit een oud topic is? misschien op een andere wijze had kunnen opschrijven. En moge oude topics niet meer gelezen worden soms.De persoon die een nieuwe heeft geopend had hier tenslotte ook verder kunnen gaan ipv een nieuwe te openen.

Jij had mij nu tenslotte ook een PB kunnen sturen ipv van zo te reageren !

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:11

Je moet ook eerst even kijken of het een oud topic is.
Daar hoort in principe namelijk niet meer op gerageerd te worden, zeker niet als je aan de datum al had kunnen zien of dat zadel inderdaad kort geleden is aangepast.
Maar in principe mag je na een aantal weken dus niet een topic op zo'n wijze naar boven halen.
Heb dus ook getemd inmiddels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 20:16

Oud topic --> slotje.

Die andere persoon is gewoon op de juiste wijze bezig geweest. Op Bokt is het niet de bedoeling om oude topics omhoog te halen en daar op te reageren. Als je toch nog eens ergens op wilt reageren, dan kan dat gewoon per pb. En wil je over een bepaald onderwerp toch iets weten, dan open je een nieuw topic. Want anders zouden er nooit nieuwe topics geopend kunnen worden, omdat werkelijk álles al een keer behandeld is op Bokt Lachen