Bitch schreef:
' over-de-grond-rollende-van-het-lachen-smiley '
Die Labieb... da's geen zadelvuller, das een zakkenvuller.....
zo kwam hij niet op me over. Als een zadel naar zijn idee niet helemaal oke ligt, kwam hij rustig nog een keer terug.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:
' over-de-grond-rollende-van-het-lachen-smiley '
Die Labieb... da's geen zadelvuller, das een zakkenvuller.....
Caira schreef:ach kom op zeg! Hij wil alleen het duurste zadel aansmeren, en echt verstand ervan, daar heb ik hem ook nog niet op kunnen betrappen!
Bitch schreef:Maar al met al is het een schande dat dit soort mensen uberhaupt zadels mogen vullen, onwetende vertrouwen wel zo'n prutser!
Superbabey schreef:Oww! Ik was ook naar Ooteman geweest voor mijn paardrijjasje![]()
VroegOp heb ik eigenlijk nooit last van gehad met kwaliteit, misschien wel met mijn paardrijbroek: binnen een half jaar was ie te klein..![]()
huppeltje schreef:Ik ben heel tevreden over vroegop zadels altijd prima service altijd goed.
Is misschien net hoe je er mee om gaat ???
Hebben ze het niet wordt het gelijk voor je besteld meestal hebben ze het binnen eenpaar dagen binnen.
Kan niet anders zeggen dat het een goeie winkel is.
Caira schreef:huppeltje schreef:Ik ben heel tevreden over vroegop zadels altijd prima service altijd goed.
Is misschien net hoe je er mee om gaat ???
Hebben ze het niet wordt het gelijk voor je besteld meestal hebben ze het binnen eenpaar dagen binnen.
Kan niet anders zeggen dat het een goeie winkel is.
mwah eerder hoe de paarden ermee omgaan denk ik!
Caira schreef:ach kom op zeg! Hij wil alleen het duurste zadel aansmeren, en echt verstand ervan, daar heb ik hem ook nog niet op kunnen betrappen!
Randy01 schreef:Bij Vroegop heb ik toentertijd wel een zadel gekocht. Gelukkig heb ik er zelf ook nog wel enigszins kijk op!
Maar toch, ze hebben echt wel mooie spulletjes erbij hoor, echt wel, maar ik kom zo verschrikkelijk vaak voor iets simpels als bijvoorbeeld een potje zadelvet van een bepaald merk en dan hebben ze het wéér niet! Of een bepaald dekje, die hebben ze dan nog wel in vzh maar niet in dressuurmodel ofzo!
Dáár word ik dus wél helemaal geflipt van hè….Vroegop is een winkel waar je als koper zeer flexibel ingesteld moet zijn. Als ze het ene niet hebben, kun je tenminste nog voor een ander soort of merk gaan…
Nancy_ schreef:Ik heb laatst een cap gekocht bij MDA ruitersport, die zou er al drie weken geleden zijn, hadden ze beloofd. Die laten niks meer van zich horen.
huppeltje schreef:Ieder mens ziet wat over het hoofd ieder mens maakt fouten dit is heel menselijk gedrag niks mis mee volgens mijn.
Ik zou ook eerst het duurste willen verkopen en als ik er een beetje voor moet slijmen ??
Als je duidelijk bent over wat je wilt komt dat altijd goed .
En je bent er volgens mijn zelf bij ???
Je hebt gewoon paarden met een hele moeilijke rug, schoft enz.
huppeltje schreef:Je kan toch moeilijk alle merken in huis hebben ???
Of alles wat mensen willen dat is toch ook onmogelijk ???