Vroegop (paardenwinkel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tessie1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:48

Bitch schreef:

' over-de-grond-rollende-van-het-lachen-smiley '

Die Labieb... da's geen zadelvuller, das een zakkenvuller.....

zo kwam hij niet op me over. Als een zadel naar zijn idee niet helemaal oke ligt, kwam hij rustig nog een keer terug.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:52

ach kom op zeg! Hij wil alleen het duurste zadel aansmeren, en echt verstand ervan, daar heb ik hem ook nog niet op kunnen betrappen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:05

Caira schreef:
ach kom op zeg! Hij wil alleen het duurste zadel aansmeren, en echt verstand ervan, daar heb ik hem ook nog niet op kunnen betrappen!

Ik ook niet!

Hij heeft een keer een Kieffer verkocht aan een stalgenoot, waarvan harnessmaker later concludeerde dat er zoveel mis mee was, dat dat ding beter gewoon weggegooid zou moeten worden, maar die meid had er wel vierhonderdenvijftig euro voor betaald!

en ik denk dat er de reputatie van harnessmaker wel bekend is hier

gelukkig heeft zijn onkunde ook voordelen, mijn supercheap enkelspantuig van divoza, de goedkoopste uitvoering, werd kwijlend ingenomen door hem, voor 300 euro... terwijl er 300 gulden voor betaald was....

Maar al met al is het een schande dat dit soort mensen uberhaupt zadels mogen vullen, onwetende vertrouwen wel zo'n prutser!

Tessie1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:18

Bitch schreef:
Maar al met al is het een schande dat dit soort mensen uberhaupt zadels mogen vullen, onwetende vertrouwen wel zo'n prutser!

Aangezien ik nog niet heel lang een paard heb, en laat ben begonnen met rijden, was ik behoorlijk onwetend... Maar al doende leert men, helaas te koste van mij paard en mijn centjes...

Mijn 1e zadel bij hun lag wel als een huis, maar voor het paard wat ik nu heb, had hij geen zadel...
Laatst bijgewerkt door Tessie1981 op 07-06-06 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

huppeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:19

Ik ben heel tevreden over vroegop zadels altijd prima service altijd goed.
Is misschien net hoe je er mee om gaat ???
Hebben ze het niet wordt het gelijk voor je besteld meestal hebben ze het binnen eenpaar dagen binnen.
Kan niet anders zeggen dat het een goeie winkel is.

roxiie

Re: Vroegop (paardenwinkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:21

Superbabey schreef:
Oww! Ik was ook naar Ooteman geweest voor mijn paardrijjasje
VroegOp heb ik eigenlijk nooit last van gehad met kwaliteit, misschien wel met mijn paardrijbroek: binnen een half jaar was ie te klein..

Zegt dat niet meer over jou (groei) dan over die broek?:P

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:22

huppeltje schreef:
Hebben ze het niet wordt het gelijk voor je besteld meestal hebben ze het binnen eenpaar dagen binnen.

mwah eerder hoe de paarden ermee omgaan denk ik!

Prince_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:27

Jahoor jullie kunnen wel lekker lopen zeuren enzo ..maare waarom komen er dan nog steeds zoveel mensen?!

huppeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:28

Caira schreef:
huppeltje schreef:

mwah eerder hoe de paarden ermee omgaan denk ik!

Gaat weer nergens over dit bedoel ik nou roep maar iets en trap een winkel maar weer de grond in

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:33

ik kom er ook geregeld, daar hadden we het ook niet over, we hadden het nu even over de zadelpasservice!

Het is een feit dat hij bij 1 stalgenoot van mij 5!!!! keer terug is geweest omdat de zadels die hij pastte steeds niet goed lagen.

Ik heb hem zelf een aantal jaren terug laten komen, ik belde op vroeg om een zadel ( liefst jc) van max. 800 euro. En ik wilde geen wintec of kieffer.

Waar kwam meneer mee aan? Wintecs, kieffers en HELE dure zadels.
Terwijl ik toch redelijk duidelijk was.

Dus kwam hij de week erna terug, nu wel met goede zadels. Maar hij wilde mij een jc voor veel te veel geld aansmeren, als ik er ingetrapt was had ik zo 300 euro teveel betaald.

Verder heeft hij bij een oud zadel wat ik in wilde ruilen niet eens gemerkt dat de boom gebroken was, het is dat ik het erbij vertelde dat hij het wist. Terwijl het duidelijk voel en zichtbaar was.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:34

Over de winkel zelf heb ik niets te klagen, maar dat had ik al eerder in dit topic vermeld!

huppeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:44

Ieder mens ziet wat over het hoofd ieder mens maakt fouten dit is heel menselijk gedrag niks mis mee volgens mijn.
Ik zou ook eerst het duurste willen verkopen en als ik er een beetje voor moet slijmen ??
Als je duidelijk bent over wat je wilt komt dat altijd goed .
En je bent er volgens mijn zelf bij ???
Je hebt gewoon paarden met een hele moeilijke rug, schoft enz.

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:50

Caira schreef:

Nou, dat valt toch wel mee.
Hij kwam voor mij aan met een Wintec, omdat ik vertelde dat ik recreatie reed. Hij zei dat er ook nog duurdere waren, maar dat hij deze wel aanraadde voor recreatie. Ik heb ze wel allemaal rustig aan mogen proberen, en hij heeft heel veel zadels laten zien, en ik heb er dus op gezeten. Maar ik koos voor de wintec. En hij heeft een netjes passende boom gevonden.

En wintec is geloof ik niet een van de duurste zadels die ze daar hadden...
Ook kreeg ik een mooi prijsje voor mijn zadels die ik inruilde.

edit: preddy @ bokt werkt bij VroegOp.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:53

Bij Vroegop heb ik toentertijd wel een zadel gekocht. Gelukkig heb ik er zelf ook nog wel enigszins kijk op!
Maar toch, ze hebben echt wel mooie spulletjes erbij hoor, echt wel, maar ik kom zo verschrikkelijk vaak voor iets simpels als bijvoorbeeld een potje zadelvet van een bepaald merk en dan hebben ze het wéér niet! Of een bepaald dekje, die hebben ze dan nog wel in vzh maar niet in dressuurmodel ofzo!
Dáár word ik dus wél helemaal geflipt van hè….Vroegop is een winkel waar je als koper zeer flexibel ingesteld moet zijn. Als ze het ene niet hebben, kun je tenminste nog voor een ander soort of merk gaan…

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:56

Randy01 schreef:
Bij Vroegop heb ik toentertijd wel een zadel gekocht. Gelukkig heb ik er zelf ook nog wel enigszins kijk op!
Maar toch, ze hebben echt wel mooie spulletjes erbij hoor, echt wel, maar ik kom zo verschrikkelijk vaak voor iets simpels als bijvoorbeeld een potje zadelvet van een bepaald merk en dan hebben ze het wéér niet! Of een bepaald dekje, die hebben ze dan nog wel in vzh maar niet in dressuurmodel ofzo!
Dáár word ik dus wél helemaal geflipt van hè….Vroegop is een winkel waar je als koper zeer flexibel ingesteld moet zijn. Als ze het ene niet hebben, kun je tenminste nog voor een ander soort of merk gaan…

Máár als ze iets beloven te bestellen, en ze zeggen dat het er binnen een bepaalde tijd is, ís het er ook.
Die deken was niet in shetlandermaat die ik wilde, hij werd besteld, en binnen twee weken zou hij er zijn. Een week later werden we al gebeld.

Ik heb laatst een cap gekocht bij MDA ruitersport, die zou er al drie weken geleden zijn, hadden ze beloofd. Die laten niks meer van zich horen.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:00

Ik vind het wel een fijne winkel, voor de kleine dingen zijn ze erg goed. Ook hebben ze leuke shabrakjes en peesbeschermer

huppeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:02

Je kan toch moeilijk alle merken in huis hebben ???
Of alles wat mensen willen dat is toch ook onmogelijk ???

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:03

Nancy_ schreef:
Ik heb laatst een cap gekocht bij MDA ruitersport, die zou er al drie weken geleden zijn, hadden ze beloofd. Die laten niks meer van zich horen.

Vreemd, ik heb van de herfst bij MDA een deken besteld en na een paar dagen werd ik netjes gebelt dat hij binnen was

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:08

Ik ging 15 mei heen, voor een cap. Maar ze hadden alleen maat 58, een beetje groot voor mij.
Dus vroegen we of we hem konden bestellen, en dat kon. maar wij moesten hem het liefste hebben vóór de 25ste, omdat ik dan op vakantie ging met de paarden.
Nou, dat redde ze wel.
Worden we 20 mei gebeld, ja de cap is er morgen, maximaal maandag! Gelukkig, want dan hoefden we niet naar vroegop. (is verder weg)
Dus wij die dinsdag heen (24 mei), en hij was er nog niet.
We zijn nu nog steeds niet gebeld. Ik ben klaar met ze, die cap mogen ze houden. Ik ga wel naar vroegop.
Maar volgende week ga ik een paar weken les krijgen van die vrouw, dus misschien begint ze er nog wel over.
*dit gaat wel een beetje offtopic *

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:11

huppeltje schreef:
Ieder mens ziet wat over het hoofd ieder mens maakt fouten dit is heel menselijk gedrag niks mis mee volgens mijn.
Ik zou ook eerst het duurste willen verkopen en als ik er een beetje voor moet slijmen ??
Als je duidelijk bent over wat je wilt komt dat altijd goed .
En je bent er volgens mijn zelf bij ???
Je hebt gewoon paarden met een hele moeilijke rug, schoft enz.

Hoho. je gaat ervan uit, als iemand een zadelmakerij bij zijn zaak heeft, dat ie er ook verstand van heeft.
En je legt dus je vertrouwen, en je (gespaarde) geld bij degene.

En als je dan eigenlijk gewoon zwaar in de maling wordt genomen, vanwege je onwetendheid... dat is gewoon niet netjes.

De zaak zelf is prima, ze hebben lekker veel spullen, personeel ( op hem na dan) is aardig en behulpzaam, daar is niets op aan te merken ( vanuit mij dan) maar, hun ' kunde' aangaande zadels is gewoon slecht.

Dat voorbeeld wat ik stelde, over dat Kieffer zadel, dat hebben we de volgende dag terug gebracht, op aanbeveling van harnessmaker. We wilde het zadel ruilen voor een ander ( dan al niet passend, gewoon die Kieffer de deur uit) . We zagen een stubben liggen, die in dezelfde staat was als de kieffer ( niet echt meer nieuw dus) .
Wij vroegen aan die Labieb wat dat zadel op moest brengen, en het was toevallig net ff duurder dan wat zij terug kreeg voor die kieffer..
Toen ik de volgende dag belde om te vragen of ze een tweedehands stubben hadden liggen, en wat dat zadel kostte, was het natuurlijk opeens wel 400 euro ( en die dag ervoor 650 euro....)

Dat zegt mij genoeg.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:24

volgens mij word hiet nu alleen negatief gepraat over de zaak inkwestie terwijl er net zo goed ook positieve dingen zijn.

ook word er imo van een mug een olifant gemaakt.

vaak worden in dit soort topic´s alleen de nadelen van een bedrijf/persoon gezet, en niet de voor delen!

Imago01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:27

huppeltje schreef:
Je kan toch moeilijk alle merken in huis hebben ???
Of alles wat mensen willen dat is toch ook onmogelijk ???

Natuurlijk is dat een mission impossible, maar ga dan voor 3 a 4 merken, varierend in prijsklasse.
Ga er niet voor om van -tig verschillende merken hooguit 1 modelletje of maat in de winkel te hebben. Zo wordt het veel te rommelig!

Sjabrakken/pads zijn moeilijk te combineren met de (soorten) bandages die ze hebben bijvoorbeeld.

Natuurlijk zal hun verkoop techniek wel werken anders hadden ze allang over de kop gegaan. Toch denk ik (no offence) dat ze meer geschikt zijn voor voornamelijk mensen die net beginnen met paardrijden en/of eigen paard. Als je meer wilt gaan voor variatie/keuze en prijs/kwaliteit, zou ik tóch een andere winkel zoeken.

Neemt niet weg dat ze best wel leuke spulletjes erbij hebben hoor!

En personeel is inderdaad vriendelijk, alhoewel er twee (oudere) dames werken die er werkelijk de ballen verstand van hebben en die al beginnen te zweten als je een bepaalde (paarden)term hardop uitspreekt!

Soetekind

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:32

vroeg op.. praat me er niet van..
ik heb ze al 100 x achterna gebeld dat mijn zadel van 950 euro als een dwijl ligt.. hij is ook nooit bereikbaar!!!!
ook had ik een nieuwe casco cap gekocht die stuk bleek te zijn,, kon ik weer inruilen,, maar tot dusver (lees 6 maand later) nog steeds geen cap!!!!!
ik bel ze nu bijna elke week, en woon er te ver vandaan om er even langs te gaan.. dan zou ik nlang oderweg zijn

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:46

Ik heb mijn zadel daar ook vandaan..
Labieb heeft mij ook mn zadel verkocht. Hij had er heel veel mee, en heeft me uiteindelijk een wintec (goedkoopste van die hij mee had dus) verkocht omdat dat de enige was die goed paste volgens hem...

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:18

ik kom ook altijd bij Vroegop, maja woon er pracktisch naast±p
dekjes en beenbescherming is zat keuze. ook hoofdstellen en caps zijn er wel altijd..

rest is mij niet echt bekend, daar kijk ik nooit naar. haal alleen nooit rijbroeken daar, die zijn echt te duur en te saai..