Foto is van Fredt op bokt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Ik heb deze kleur combi van de BR, maar dan in een shabrak voor een veelzijdigheids zadel. Vind het echt super dekje.. K heb er de bruine Norton beschermers bij (die met een lichtbruine neopreen voering). De kleuren bruin zijn er verschilllend van elkaar, maar goed ik heb ze dan ook niet als een setje. De BR beschermers passen er beter bij!
Ik zal eens kijken of ik een foto van m'n norton beschermers kan vinden.
Onderste rij, helemaal links, die heb ik!
Edit: foto toegevoegd
HannaBel schreef:heb je er miscien een foto van? van de br pad met de bruine norton peesjes?
zijn de bruine met blauwe binnenkant dan van de oude collestie ofzo en zijn die niet meer te koop?
HannaBel schreef:heb je er miscien een foto van? van de br pad met de bruine norton peesjes?
zijn de bruine met blauwe binnenkant dan van de oude collestie ofzo en zijn die niet meer te koop?
rowo schreef:IK heb gister ff foto's gemaakt, maar helaas wou m'n paard niet helemaal mee werken. De foto's zijn dus niet helemaal duidelijk geworden.
Hier dus mijn BR bruine met lichtblauwe rand en Bruine norton peesbeschermers.
[foto's]
porscherider schreef:rowo schreef:IK heb gister ff foto's gemaakt, maar helaas wou m'n paard niet helemaal mee werken. De foto's zijn dus niet helemaal duidelijk geworden.
Hier dus mijn BR bruine met lichtblauwe rand en Bruine norton peesbeschermers.
[foto's]
Ehm, da's geen BR pad maar een BR Event dekje.
Maar qua kleuren zijn ze wel hetzelfde.
Reggs schreef:De HH wallnut, maar dan moet je wel snel zijn, want de nieuwe collectie komt er aan!
die:
of die: