appelbitjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 16:46

Anouar15 schreef:
love_gino schreef:
een dubbel gebroken bitje moet even kijken wat ze hebben bij mij ruiter sport winkel in iedergeval niet de stang maar het liefste dubbel gebroken anders enkel gebroken watertrens

Ongebroken is zachter dan enkel gebroken hoor

misschien wel maar ik heb nu een gewoon normaal dubbel gebroken watertrensje en doet ze het goed mee dus ook me appel wit word enkel of dubbel gebroken

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 16:49

ik ben vandaag ook bij me ruitersport winkel geweest en hadden ze hem niet op voorraad maar ze konden hem wel bestellen voor 35 euro
nou dus niet ik heb ze op internet voor veel minder gezien
ik heb er nu 1 te veel van een vriendin van me (die gebruikte hem toch niet) en ze deed het best wel goed vandaag maar mag hem een aantal keer gebruiken dus ga kijken of het zo goed blijft gaam

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 18:30

Ik heb er eentje te koop voor je!
pm me maar voor info!

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:09

wat voor heb je nu dan?

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:19

Ik heb er ook wel eens over nagedacht om zo'n bitje aan te schaffen. Gewoon puur om te kijken hoe ze daar op reageerd. Gaat die smaak er nou niet af op ten duur?

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 23:17

arans schreef:
wat voor heb je nu dan?

een dubbel gebroken water trens

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 23:20

_Marjolein_ schreef:
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om zo'n bitje aan te schaffen. Gewoon puur om te kijken hoe ze daar op reageerd. Gaat die smaak er nou niet af op ten duur?

ja ik denk het wel ben er ook nog niet goed achter hoelang de smaak blijft weet iemand dat hier?

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:21

Ik heb er één voor Maroush, maar gebruik 'm eigenlijk nooit. Met rijden loopt ze beter op een gewoon bit, alleen met wandelen vond ze het wel fijn, denk omdat ze zo licht zijn.

Geen idee hoe lang die smaak blijft, als die er uberhaupt aan zit.

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:25

heb ook zo'n bitje gehad..weet niet hoe lang de smaak eraan blijft..na een paar jaar is hij er iig af..zelf proefde we nix meer..
heb m tijd terug bij me andere paardje ingehad maar die heeft hem dus kapot gebeten op 1 of andere manier..dus moet je wel goed in de gaten houden..zelf heeft ze er wel lang meegedaan..ong n jaar of 6
Laatst bijgewerkt door Arabian_Girl op 30-05-06 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 23:31

Arabian_Girl schreef:
heb ook zo'n bitje gehad..weet niet hoe lang de smaak eraan blijft..na een paar jaar is hij er iig af..zelf proefde we nix meer..
heb m tijd terug bij me andere paardje ingehad maar die heeft hem dus kapot gebeten op 1 of andere manier..dus moet je wel goed in de gaten houden..zelf heeft ze er wel lang meegedaan..ong aan jaar of 6

wow zo lang! denk dat er dan idd geen smaakje meer aanzit
het bitje wat ik nu te leen heb is ook een klein beetje afgebeten maar daat heeft een tinker mee gelopen (niet dat dat iets uitmaakt )
maar die van mij knabbelt wel maar of ze hem echt kapot gaat bijten weet ik niet

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:37

soraya heeft m altijd heel gelaten..gemini beet m zo in 1 x door
maar ze hebben nu alle 2 een ander bitje..gaat daar ook goed mee..maar misschien koop ik wel een nieuwe weer..maar even afwachte hoe ze t op deze doet

Lafayette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:37

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 23:42

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:26

Ik heb er een keer een in mijn handen gehadvan Happy mouth en heb van de koop afgezien. De randen vond ik veel te scherp, het voelde zelfs naar als ik er met mijn hand overheen ging. Laat staan de mond van mijn vz-paard. Maar veel paarden hebben baat bij een apple bit, ik zou alleen wel dus op de randjes letten als je heb bit aanschaft.

kelly007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:01

die met pastelkleuren zijn wel leuk vindt ik, maar lijkt wel niet echt paard vriendelijk

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:16

idd je hebt zo ook in paars en roze. maar dat was op een amiricaanse site

Murkje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:53

love_gino schreef:
@ Schimmelig : weet je ook waar ik die kan bestellen op internet? en heb je er ervaring mee?

op www.divoza.nl zijn ze ook te koop

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 21:17

arans schreef:
idd je hebt zo ook in paars en roze. maar dat was op een amiricaanse site

ja nou je ziet er zo weinig van als je paard het bitje in zijn mond heeft dus ja kleuren boeien me niet zo

ik heb wel het id dat me paard goed reageerd op het bit ze gaat VEEL sneller ontspannen (daar wil ik vooral mee zeggen dat de oren naar voren gaan ipv strak in der nek en NEE het is niets medisch)
en omdat ze eerder ontspant gaat ze ook eerder rond lopen en beter en ook wat langer (ze snapt het ook nog niet zo goed )
nog een paar daagjes het leen bitje proberen en dan toch maar zelf 1 kopen denk ik