Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chelsea82 schreef:Ik heb ook alleen nog maar de anky pads.Ik hoef geen andere meer.Ze blijven bij mij super liggen.Op al mijn paarden.En de kwaliteit is super.Ze gaan bij mij geregeld de was in en ze blijven super, lekker zacht en verkleuren niet en krimpen ook niet.
Een pensionklant bij ons heeft een ankypad op een haflinger.Blijft ook goed liggen.
En wat betreft de kleur, dat kun je zelf het beste bepalen.Jij weet wat jij mooi vind en als je in de winkel bent zie je vanzelf wat wel en niet goed op je paard past.
Steffii schreef:Ik denk wel dat het de 1e keer gaat schuiven, maar dat het gewoon nog even aan de vorm van het zadel en de rug moet vormen. Na 1 of 2 keer rijden zit het volgens mij goed hoor! Ik vind de dekjes heel gaaf, maar ze zijn zo overdreven duur! Agja!
Famke_a4pje schreef:Ik heb 1 ankypad en die bevalt super, ben van plan om er ook meer aan te schaffen als ik weer meer centjes heb.Ik heb hem ook op een haflinger liggen en daar ligt ie super op. Ik heb um in de kleur grijs/ graphite.
Donkerbruin is ook heel mooi!
kellynijntje schreef:amaretto20 schreef:ik heb zelf 3 anky pads en ben er zeer tevreden over ze glijden bij mij niet weg en nemen ook goed zweet op naar de bovenlaag .kleur ja dat is ieder zijn eigen keuze
Schangah schreef:Bij mijn ene paard blijft de ankypad heeft goed liggen en bij mijn andere paard schuift het naar achteren. Misschien moet je er eerst eens eentje lenen zodat je het eerst een keer kan proberen