Anky Pad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

chelsea82

Re: Anky Pad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 17:52

Ik heb ook alleen nog maar de anky pads.Ik hoef geen andere meer.Ze blijven bij mij super liggen.Op al mijn paarden.En de kwaliteit is super.Ze gaan bij mij geregeld de was in en ze blijven super, lekker zacht en verkleuren niet en krimpen ook niet.

Een pensionklant bij ons heeft een ankypad op een haflinger.Blijft ook goed liggen.

En wat betreft de kleur, dat kun je zelf het beste bepalen.Jij weet wat jij mooi vind en als je in de winkel bent zie je vanzelf wat wel en niet goed op je paard past.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:00

chelsea82 schreef:
Ik heb ook alleen nog maar de anky pads.Ik hoef geen andere meer.Ze blijven bij mij super liggen.Op al mijn paarden.En de kwaliteit is super.Ze gaan bij mij geregeld de was in en ze blijven super, lekker zacht en verkleuren niet en krimpen ook niet.

Een pensionklant bij ons heeft een ankypad op een haflinger.Blijft ook goed liggen.

En wat betreft de kleur, dat kun je zelf het beste bepalen.Jij weet wat jij mooi vind en als je in de winkel bent zie je vanzelf wat wel en niet goed op je paard past.

Ik denk dat hij dan ook wel blijft liggen op een Maya(zo heet ze) zoniet kan ik altijd nog singellusjes maken als het echt niet meer gaat. Maar kan het niet aan het zadel ook liggen dat hij gaat glijden. Ik rijd op een kieffer zadel.

Steffii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:11

Ik denk wel dat het de 1e keer gaat schuiven, maar dat het gewoon nog even aan de vorm van het zadel en de rug moet vormen. Na 1 of 2 keer rijden zit het volgens mij goed hoor! Ik vind de dekjes heel gaaf, maar ze zijn zo overdreven duur! Agja!

kelliiee1993

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:29

Steffii schreef:
Ik denk wel dat het de 1e keer gaat schuiven, maar dat het gewoon nog even aan de vorm van het zadel en de rug moet vormen. Na 1 of 2 keer rijden zit het volgens mij goed hoor! Ik vind de dekjes heel gaaf, maar ze zijn zo overdreven duur! Agja!

Ja, ik verwacht ook wel dat ze de eerste keren gaan schuiven. Het moet toch wennen, heb je ook altijd met je schoenen .

Afbeelding deze bij ooteman voor 50,-

Heb trouwens een vraagje: Kunnen ze tegen regen? dus eigenlijk: zijn ze waterdicht?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:42

Ik heb 1 ankypad en die bevalt super, ben van plan om er ook meer aan te schaffen als ik weer meer centjes heb. Ik heb hem ook op een haflinger liggen en daar ligt ie super op. Ik heb um in de kleur grijs/ graphite.

Afbeelding

Donkerbruin is ook heel mooi!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 19:46

Famke_a4pje schreef:
Ik heb 1 ankypad en die bevalt super, ben van plan om er ook meer aan te schaffen als ik weer meer centjes heb. Ik heb hem ook op een haflinger liggen en daar ligt ie super op. Ik heb um in de kleur grijs/ graphite.

Afbeelding

Donkerbruin is ook heel mooi!

Mooie haf, dat dekje staat goed bij hem/haar. Maya heeft nu zo'n beetje dezelfde bouw dus denk wel dat dat kan. Wat voor zadel heb jij?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:50

Ik heb een wintec Isabell Werth.

smit_ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:56

ik heb op mn haf een cognac pad liggen. Ik moet hem van voor wel goed omhoog trekken anders ligt het na even rijden al niet meer goed. Voor de rest ben ik wel blij mee alleen vindt ik het jammer omdat er weer anky op staat betaal je er ook gelijk voor.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:59

Als het goed is glijden ze niet.
Kijk anders ff op www.ankypads.tk .. Kun je de kleuren zien!!

esthergorzem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:00

Ik heb een pad van het merk Lamicell, deze had ik besteld bij www.royalhorseoutlet.com, deze winkel is van de vriend van Arjen Teeuwissen. Deze pad is voldoende dik, blijft heel goed liggen en heeft er ook nog een mooi merkje op staan. Ik ben echt helemaal blij met m'n dekje!

Hiervoor had ik een dikke pad van Divoza en die schoof steeds naar achteren...

Sies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:01

Het schuiven ligt voornamelijk aan hoe goed je zadel past.
Malte (zie profiel) heeft een hele hoge schoft en een goed passend county zadel daarbij schuift de pad niet.
Halibut (is te koop dus doe ik geen grote uitgaven meer voor) heeft een wintec 500 dressuurzadel wat ik niet super vind passen maar drukt niet, hierbij schuift de pad zo naar achter dat het geen rijden is.
Verder kan je er gewoon mee in de regen rijden, hij droogt weer goed, geen rare vlekken of zo. De zweetopname is ook heel goed.
hoop dat je hier iets aan hebt.
Owja op [url]ankypads.tk[/url] sta ik bij navy en dan het onderste paard, de vos in ruststand

amaretto20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:34

kellynijntje schreef:
amaretto20 schreef:
ik heb zelf 3 anky pads en ben er zeer tevreden over ze glijden bij mij niet weg en nemen ook goed zweet op naar de bovenlaag .kleur ja dat is ieder zijn eigen keuze

Oke, wat voor ras heb jij, de haflinger is nu wel dunner geworden. Is een Anky Pad eigenlijk 1 maat?

[ik heb een kwpner van 1.73 met hoge schoft

classeygurl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:49

tot nu toe is mijn ervaring met de anky pads super

Ze blijven erg lang mooi en zijn snel weer droog.

Soms hoor je inderdaad dat ze onder het zadel wegschuiven maar daar heb ik nog nooit last van gehad.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:55

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:08

Bij mijn ene paard blijft de ankypad heeft goed liggen en bij mijn andere paard schuift het naar achteren. Misschien moet je er eerst eens eentje lenen zodat je het eerst een keer kan proberen

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 07:30

Schangah schreef:
Bij mijn ene paard blijft de ankypad heeft goed liggen en bij mijn andere paard schuift het naar achteren. Misschien moet je er eerst eens eentje lenen zodat je het eerst een keer kan proberen

Goed idee, morgen staat ooteman geloof ik op de markt ga dan eens kijken voor spullen. Heb namelijk ooknog een halster nodig(gebruik nu halster van de eigenaar zelf net als het chabrak.)

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:15

In het begin schoof mn anky-pad ook maar dat kwam door mn zadel. Nu is mn zadel weer goed passend en liggen mn anky-dekjes echt super.

Ik heb voor mijn haf de chocolate en de army-green en die staan allebei heel chique

Bokel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:21

ik wil voortaan ook alleen maar ankypads!! ze zijn superfijn glijden niet weg goeie kwaliteit neemt goed het vocht op. ik heb ook een haflinger en een kieffer zadel en geen probleem met wegglijden. ik heb de kleuren steenrood, lichtblauw en champagne. de champagne staat het mooist omdat dat ze kleur van zijn manen staart en benen. ik denk dat die kleur ook heel mooi op jou haflinger staat!

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:08

Hai kelly!

Zoals je al heb gezien het ik voor haar de chocolat.
Ik vind het zelf erg mooi staan.
Bij het zadel dat wij hebben voor haar schuift de anky pad niet.

Morgen staat ooteman inderdaad op de markt, in den helder.

__horses__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:09

mijn wedstrijd dekje is een Anky-pad echt super dekje ik hem hem zo weer schoon !!

__horses__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:12

ik had eerst ook dat het anky-pad schoof bleek dat mijn zadel ietsjes te groot was :S ! toen heb ik hem op maat laten maken en sinds die tijd schuift het anky-pad niet meer en het neemt goed zweet op enzo

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:18

Ik heb begin schuiven ze wel een beetje. Maar als je er een paar keer mee gereden hebt niet meer.

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:26

Ik vind ze prachtig, ik vind ze fijn.
En ik had er een.
Altijd als ik met dat pad aan kwam lopen, keek mijn verzorgpony al kwaad. Ze had een HEKEL aan dat ding. Het verschoof nooit, en nam lekker vocht op. Tot dat ik er achter kwam dat het na 10 minuten stappen, echt aan de schoft ging trekken. Terwijl ik hem mooi naar boven trok. De pasvorm is dus 0,0!

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:31

Ik verkoop ze en heb er zelf drie.
Mijn zus heeft ook veel Anky-pads en heeft een Haflinger, bij haar blijven ze ook liggen.

_Nancy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:34

Ik heb er één en ik ben er redelijk tevreden mee, maar als ik hem niet goed in de kamer trek, en goed naar voren leg gaat hij wel schuiven, terwijl ik dat eigenlijk met geen enkel ander (goedkoop) dekje heb. Ze blijven wel heel netjes, ook na het wassen, je kunt ze ook gerust op 40 graden wassen. Verder zijn ze natuurlijk snel droog. Of ze bij jou haflinger ook goed blijven liggen kunnen wij waarschijnlijk niet zeggen, ik denk toch dat je dat een keer zelf moet ervaren. Ik hoor ook weleens dat ze schuiven als ze nog nooit gewassen zijn, maar na één of een paar keer wassen gewoon blijven liggen. Bij een haflinger vind ik cognac super kleuren!