Micha schreef:HOOO.......... LET EVEN OP!! IK CONSTATEER ALLEEN IETS OVER DE MODELLEN DIT WIL DUS HELEMAAL NIETS ZEGGEN OVER DE KWALITEIT!! Over het algemeen heb ik ook alleen maar positieve berichten gehoord over deze zadels.
Dat postertje die eerder in het topic genoemd wordt waar dus ook het model lexus en stent horse op staan is ver uit de tijd.. Ik heb zelf het model stend horse gehad maar deze worden niet eens meer gemaakt vandaar dat het zo verschild. De zadels van HDR die bij best fit wegkomen zijn van goede kwaliteit liggen kwa prijs gelijk aan kieffers maar zijn kwa kwaliteit zelf beter. Oke het zal geen kn of passier kwaliteit zijn maar daar is de prijs ook naar. Best fit ontwerpt ze zelf geloof ik althans hebben er wel inbreng in en ze zorgen echt dat het goede anatomische vormen heeft. De modellen die eerder genoemd werden zijn al dus al weer verbeterd. Uiteraard ook kwa leer. Zoek je toch een nieuw zadel wat ook betaalbaar is en lang mee gaat en vriendelijk voor je parad is dan is dit merk zeker zo gek nog niet..